Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zou mogelijk kunnen maar probee rniet te overhaast.

probeer eens om het programma open office te installeren (staat in de download zone) en probeer hiermee de powerpoint te openen (wel tijdens de installatie aanvinken dat hij dit soort bestanden kan openen)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Beste,

In de mail zit een bestand van ppt voorbeeld: bomen.ppt maar daarnaast moet er ook een bestand in de mail zitten met het geluid!

Wanneer er geen geluid bijstaat in de bijlage is het normaal dat er geen geluid komt ...

Hopelijk help ik u hiermee! Groeten, Inge

Geplaatst:
Beste,

Wanneer er geen geluid bijstaat in de bijlage is het normaal dat er geen geluid komt ...

daar heb ik anders nooit last van hoor als er geen geluidsbestand bij staat, dan hoor ik toch gewoon geluid (mits dit er in zit natuurlijk)

Geplaatst:

Om te weten of een pps een geluidsbestand heeft doe je het volgende,

Start het programma Powertpoint, dan openen,en kies die pps waar je wil van weten of er geluid in zit,dan opslaan als, nu kies je opslaan als webpagina,en er wordt een map aangemaakt met alle bestanden in,zowel afbeeldingen en geluid.

MVG

Pat

http://users.telenet.be/powerpoint

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.