Ga naar inhoud

visualstudio8setup

Gast

Aanbevolen berichten

De automatische update van visualstudio8setup P1 microsoft.net framework (telkens met een P1, P2, P3, P4 enz) wil niet lukken. Heb het automatisch apport naar Microsoft doorgezonden maar probleem blijft zich herhalen,

Iemand een oplossing?

Ik ken niet zoveel van computer en weet zelfs niet waarvoor deze visualstudio moet dienen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Visual Studio is een software suite voor ontwikkelaars.

Hiermee kunnen windows programma's en interactieve webtoepassingen ontwikkeld worden in verschillende programmeertalen zoals VB.net, j#, c#.

Deze talen maken gebruik van het microsoft .net framework die al aan versie 3.5 met service pack 1.

Nieuwe microsoft toepassingen maken dan ook gebruik van dit framework. Als een programma dit framework nodig heeft, zal het mee geinstalleerd worden indien nodig.

Ik ken niet zoveel van computer en weet zelfs niet waarvoor deze visualstudio moet dienen....

In dit geval heb je visual studio niet nodig en hoef je die update ook niet te doen. Tenzij de pc gebruikt wordt door iemand anders die het wel nodig heeft.

Een update van het framework is dan voldoende.

Wat krijg je eigenlijk van foutmelding waarom de update steeds mislukt?

Kan je de volledige tekst of een screenshot in een volgend bericht plakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal zijn enkel de visualstudio updates die niet lukken, maar vandaag bijvoorbeeld heb ik volgende updates die alweer 'mislukt' zijn:

Beveiligingsupdate voor herdistribueerbaar Microsoft Visual C++ 2005 pakket met Service Pack 1 (KB973923)

KB947320: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office XP Web Components

KB973702: Beveiligingsupdate voor Microsoft Outlook 2002

KB974556: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office XP

Update voor Microsoft Silverlight (KB974331)

Update voor .NET Framework 3.5 Service Pack 1 voor de .NET Framework Assistant 1.0 x86 (KB963707)

KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 en .NET Framework 3.5 Family Update x86 voor .NET-versies 2.0 tot en met 3.5

KB974811: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office XP

KB974417: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 voor Windows 2000, Windows Server 2003 en Windows XP

Als er melding is dat visualstudio niet geupdated geraakt met daarbijhorende details stuur ik die ook door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een oplossing?

Hoi Jojo,

Als je zelfs niet weet waar Visual studio voor dient dan kan je het beter verwijderen. Wat niet op je pc staat kan ook niet voor problemen zorgen.

Verwijderen doe je via het configuratiescherm. Als je daar bent verwijder ook alles van Framework.

Herstart je pc en installeer Framework opnieuw. De laatste versie die je nodig hebt is normaal 2.0 maar je kan de hogere versies ook nog installeren maar dat is niet noodzakelijk.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bijlage vinden jullie de laatste drie foutenrapporten ivm visualstudio. (Ondertussen staan er al tientallen van die aard in de lijst ... )

1/ via configuratiescherm Framework verwijderen lukt niet. Computer meldt mij dat dit andere programm's zou kunnen beschadigen (zie bijlage 'foutenrapport 2')

2/ Ik vindt via configuratiescherm in de programmalijst nergens iets met visualstudio...

Wat nu?

foutenrapport.doc

foutenrapport 2.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eerst eens een lijst van uw geïnstalleerde software en hang die aan je volgende bericht.

Zo'n lijst kan je maken met CCleaner Slim

Joke

Joke, kan je mij even lodsen doorheen die chaos die op de site te zien is als ik op jouw link klik... "CCleaner Slim" als dusdanig vindt ik daar niet om te downloaden. Ik wordt telkens doorverwezen naar andere pagina's die mijns inziens niets met cleaner slim te maken hebben?

Ik zit met een extra probleem, zie volgende post.

---------- Post toegevoegd om 14:01 ---------- Vorige post was om 14:00 ----------

Ik zit ondertussen met een ander probleem.

Ik heb (had) AVG antivirus FREE op mijn computer, en wou daar nu de uprade naar .9 installeren. Helaas wil hij dit niet doen.

op het helpforum stelden ze dan voor om de oude versie te verwijderen, wat ik gedaan heb, maar nog steeds kan ik de nieuwe AVG niet installeren.

De error die telkens weerkomt is: MSV Redistributables installation failed. Installation of AVG can not continue.

Met wat surfen denk ik geleerd te hebben dat dit ligt aan:

Microsoft Visual C++2005 Redistributables foutcode 2721

standaarxd updates van visual lukten ook niet dus daar zit wel een probleem.

Ik zit nu helemaal vast en heb zelfs geen antivirus meer!!

Graag dus dringend help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De linken staan op het eerste scherm, zie bijlage. Het zijn er twee van MajorGeeks.

O.K. dit is gelukt. Ik stel echter vast dat er een versie 2.24 reeds op mijn computer stond. Ddie heb ik laten draaien en alles opgekuist wat hij meldde. Het probleem is daarmee echter niet opgelost.

Voor je AVG heb ik ergens gelezen dat met versie 9 problemen mee zijn. Installeer voorlopig terug je oude versie.

Joke

Hoe moet ik dat dan? Ik heb alles erafgegooid.

MOet ik dan proberen versie 8.5 te downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.