Ga naar inhoud

visualstudio8setup

Gast

Aanbevolen berichten

Hier kan je nog de versie 8.5 downloaden.

1/ Hartelijk dank. Maar niet zonder problemen. Het downloaden lukte wel, maar tijdens de installatie crashte (blokkeerde) de computer. Ik kon niet anders dan middenin de instllatie de stekker uit het stopcontact te halen. Na heropstarten zag ik echter dat AVG geïnstalleerd was. Ik heb een update laten uitvoeren en hij meldt mij nu dat alles ok is!?!

Ik heb wel daarna opnieuw een foutmelding van Microsoft ontvangen code 2721 (zie vorige post) maar deze keer werd daardoor de installatie dus blijbaar niet verhinderd.

Ik hoop dat met de AVG 8.5 -in plaats van AVG 9- mijn computer toch wel voldoende beveiligd blijft.

2/ Hoe kan ik verhinderen dat de update van Microsoft voor visualstudiosetup steeds (reeds maanden steeds opnieuw) mislukt (zie bijlage) ?

foutenrapport visualstudio.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maak eerst eens een lijst van uw geïnstalleerde software en hang die aan je volgende bericht.
Jojo, ik zie nog steeds geen lijst van de geïnstalleerde software!. Nu moeten we gokken zoals in het laatste bericht van kweezie wabbit.
Ik vermoed dat het hier niet gaat om visual studio zelf maar om de visual studio runtimes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jojo, ik zie nog steeds geen lijst van de geïnstalleerde software!. Nu moeten we gokken zoals in het laatste bericht van kweezie wabbit.

Sorry Joke, mea culpa.

In bijlage heb ik de lijst bijgevoegd.

Ik heb de lijst via CCleaner. Jij had het over CCleaner SLim. Ik hoop dat we over hetzelfde hebben...

lijstprogrammas.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het hier niet gaat om visual studio zelf maar om de visual studio runtimes.

Deze heb je wel nodig om bvb live messenger te gebruiken.

Probeer of je deze kan downloaden en installeren.

Eerst versie 2008 en daarna het SP1

De versie 2008 downloaden lukte niet. Alweer die code 2721.

Zie error reports in bijlage.

(Lijst van programmas in bijlage antwoord naar Joke.)

error Visual C++2008.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie 2008 downloaden lukte niet. Alweer die code 2721.

Zie error reports in bijlage.

(Lijst van programmas in bijlage antwoord naar Joke.)

Het vermoeden van kweezie wabbit klopt, het gaat hier alleen maar over de visual c++ runtimes.

In plaats van rechtstreeks via internet de setup uit te voeren kan je die allee eerst op je hardeschijf downloaden en dan pas installeren vanaf je hardeschijf.

Als het downloaden zelf al problemen geeft doe dan een poging om die bestanden op een andere pc te downloaden. De versie 2008 is amper 1.7Mb en de SP1 4Mb. Je kan die gemakkelijk op een USB stickje zetten en dan dit gebruiken om de setup uit te voeren op jou computer.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van rechtstreeks via internet de setup uit te voeren kan je die allee eerst op je hardeschijf downloaden en dan pas installeren vanaf je hardeschijf.

Joke

Het vdownloaden op de harde schijf geeft geen probleem. Maar als ik dan de installatie uitvoer geeft hij tijdens installatie weer error bericht code 2721 en stopt.

Het downloaden via andere computer heeft dus weinig zin...(?)

(Ik heb een gegoogled naar error 2721, maar dan vind ik enkel technische uitleg waar ik geen raad mee weet.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer eerst windows installer en probeer dan nogmaals de de runtime te installeren zoals voorgesteld in post nr 12

Eindelijk goed nieuws: windows installer pagina verwees naar een lijst van 'onderstaande bestanden downloaden' waar ik enkel die met vooraan Windows XP heb gedownload. Hoop dat dit ok is.

Vervolgens dus naar de 2 downloads van post 12 en BINGO deze maal geen foutmelding!! Fantastisch gewoon. Ik kan het amper geloven! Super forum!

Afwachten nu met wat de volgende windows updates mij nog gaan lastigvallen. Ik houd jullie op de hoogte.

(Betekent dit nu ook dat ik AVG 9 zou kunnen downloaden? Ik heb wel geen zin om eerst weer 8.5 er af te halen, want als 9 dan nog niet lukt, dan alweer 8,5 downloaden... zucht!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had in je softwarelijst gezien dat de windows installer ontbrak en die heb je toch regelmatig nodig.

Voor AVG 9 moet je zelf uitmaken of je de upgrade nu wil doen of nog even wachten.

Ik gebruik ook nog de versie 8.5

Als je wil mag je dit onderwerp sluiten door te klikken op de "opgelost" knop en als de volgende windows update weer misgaat een nieuwe discussie aanmaken of je kan deze open laten tot na de volgende windows update. Aan jou de keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.