Ga naar inhoud

visualstudio8setup

Gast

Aanbevolen berichten

Foutenrapport verwijst naar problemen met Windows .NET Framework. Kan je eens bekijken bij "Software" welke versies je momenteel op de PC draaien hebt ?

Versies van welke software? Van visualstudio vind ik niets terug in de lijst software. Wat is visualstudio eigenlijk?

Ik heb een printscreen genomen van de .NET sorftware in de lijst software. Zie bijlage.

NET software.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Herlees bericht 2 in deze topic eens.

Wel ja, maar:

1/ waarom lukt die update niet, ook al gebruik ik het programma niet?

2/ ik maak geen gebruik van een netwerk, dus welk programma moet ik er dan afgooien om geen mislukte updates van visualstudio meer binnen te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij C:\Program Files of daar een map te vinden is met naam Microsoft Visual Studio. Zo ja, verwijderen.

Zoals ik reeds schreef; ik vind nergens iets over visualstudio in mijn PC.

niet bij de programma's, noch tijdens het zoeken via zoekfunctie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens ... ons ideeënvaatje is nu helemaal leeg. Anders had je de nieuwe suggesties al snel om je oren zien fluiten :-)

Is en blijft een vreemd fenomeen, waarover ook geen (of onvoldoende) informatie terug te vinden is om een definitieve oplossing aan te bieden. Ook fora botsen (nét als individuele PC-gebruikers) wel eens op de grenzen van het haalbare :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.