Ga naar inhoud

Advies bij aankoop laptop

Foeng76

Aanbevolen berichten

Wie zou mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar vervanging van mijn huidige desktop. Ik wil graag een laptop en voor mij is het belangrijk dat ik de volgende dingen in ieder geval kan doen:

- email

- internet

- chatten

- foto's bewerken

- hd filmpjes bewerken

Ik heb mijn oog laten vallen op de aanbieding van de Aldi van volgende week (MEDION® AKOYA® Notebook met een externe cd/dvd brander).

Is dit een goede koop voor 699,- of heeft een van jullie een beter alternatief?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om films te bewerken is de processor toch niet zo super van uw laptop.

Het is net genoeg om video, email en internet.

Het is wel een energie zuinige processor en normaal gezien kan je ook langer zonder stroom kabel werken.

Uw laptop is niet toekomstgericht gezien die alleen zover ik kan achterhalen 32 bits programma en windows kan installeren en daar bij ook geen Virtualization Technology wat stilaan aan het gebeuren is.

Voor films te bewerken is de cpu veel te laag. Bij de energie zuinige processor zoals de uwe is uw processor een van laagste versie terwijl de betere versie hoger zijn dan SU9000

Ik zou het alleen kopen voor gewone dingen maar je moet niet veel van verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval, koop GEEN medion.

want de service trekt op niets. Ik heb een laptop gestuurd op RMA en de laptop is beschadigd geraakt op transport van de fabriek terug naar wevelgem. En het ergste van al had de transporteur al Medion betaald en ik heb 2 maanden later een laptop teruggestuurd gekregen die ouder was dan diegene dat ik heb gestuurd

je moet vooral ook kijken naar de service achteraf.

Ik vind persoonlijk ASUS prijs kwaliteit het beste, maar HP en ACER zijn zeker ook beter geworden

ik hoop dat je hiermee iets bent.

minimumvereisten

- core 2 duo processor

- 4 gb ram

- 320 gb hdd

---------- Post toegevoegd om 11:28 ---------- Vorige post was om 11:23 ----------

anders hier een paar voorstellen

- compaq

- hp

maar deze acer is prijs kwaliteit specificaties toch nog het best

- acer

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.