Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hello

er zijn bepaalde berichten die ik ontvang in outlook die ik een map plaats maar ik zou graag die map beveiligen met een paswoord.

kan dat of moet ik dat doen via een tussenweg

groeten

grijzegeus

Geplaatst:

Of je een map apart kan beveiligen met een paswoors weet ik niet maar je kan wel je outlook beveiligen.

Bij de instellingen gewoon het vinkje waghalen bij "wachtwoord othouden" of iets dergelijks. Dan moet je het paswoord ingeven om outlook te openen.

Geplaatst:

aan kweezie

bedankt voor je reactie, maar ik ben niet verder geholpen want het is volgens mij niet evident dat telkens outlook wordt opgestart een paswoord moet worden ingegeven ik denk bvb aan "word" daar kunnen documenten afzonderlijk worden beveiligd

dank en groeten

grijzegeus

Geplaatst:

Dat klopt maar word dokumenten zijn iets gans anders dan outlook mappen.

Als je echt niet wil dat anderen jouw mails zien, is het beter om voor elke persoon die regelmatig jouw pc gebruikt een eigen account aan te maken en op jouw account een paswoord te zetten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.