Ga naar inhoud

van 300.000 items naar 600.000 items

axel321

Aanbevolen berichten

Toch heeft Combofix zijn werk prima gedaan. De noodzakelijke taken zijn uitgevoerd, zonder logje dan wel. Dat mag je nu verwijderen via Start -> Uitvoeren -> typ combofix /u

Controleer nog eerst even of volgende map c:\program files\Crawler zich nog op je PC bevindt. Indiendit niet meer het geval is, mag je met CCleaner het register cleanen.

Laat wel even weten hoe alles verlopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het map crawler vin ik niet bij programa filles maar als ik hem intyp bij start dan komt er meer cawler producten ik klik daar op en dan vraagt die mij of hij de snelkopeling mag verwijderen omdat die verplaats is of gewijzigd is

mag ik die laten verwijderen of liever niet of zal ik eerst mijn index is opnieuw indexeren of heefd dat geen nut

Link naar reactie
Delen op andere sites

oef oke daar ben ik dan al door maar mijn laptop gaat nog altijd redelijk traag en nja wat kan ik daar aan doen ik kan firefox donwloaden voor het internet maar dat gaat niet alles oplossen he? :-) is er niet een programma dat een pc sneller kan laten draaien? of zijn die programmas niet goed voor de pc

combofix is idd al verwijderd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bijna alles gedaan wat er op staat behalve software verwijderen ik weet namelijk niet wat weg mag

wat ik al heb gedaan is

schijfopruiming

schijf defragmentatie

ik laat ccleaner elke dag werken

systeem herstel

index opnieuw geordend nam veel tijd in :-p

norton elke week een volledige systeem controle

maar ik denk echt dat ik veel te veel heb bij software wat ik bedoel staat op de eerste post die foto :-s

ik heb 4.6 GB aan programa files is dat niet wat veel voor een goedkope laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.