Ga naar inhoud

pc start heel erg traag op

rustycc

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Comodo firewall ik heb de firewall van Windows moeten uitschakelen om die te kunnen gebruiken.

mijn firewall staat al heel de tijd uit sinds in combo fix heb geïnstalleerd omdat het programma anders niet kan werken. mijn virusscanner staat ook uit.

ik heb geen idee wat het probleem is.

ik heb wel 3 ventilators in mijn pc zitten en maar 2 ervan werken kan dat het probleem zijn? als ik er een paar tikjes tegen geef werkt die plots wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zitten denken dat COMODO antivirus te zwaar is voor mijn PC.

sinds ik het heb geïnstalleerd duurt het opstarten van mijn pc lang.

ik ga eens proberen voor een andere antivirus.

alvast bedankt voor de tips die jullie mij gegeven hebben!!

ik laat nog weten of het verschil heeft gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb comodo verwijderd en avg gedownload het is veel beter nu. (nog wat problemen met avg => registersleutel ontbreekt bij het installeren geen idee wat dat is)

ik open mijn internet in geen minuut. het zal gelegen hebben aan de firewall van comodo zoals je al zei.

Bedankt! mvg nick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi om te horen.

Ergens moet Comodo firewall een bestand of poort of wat dan ook "bewerkt " hebben , maar daar gaan we allicht ons hoofd niet over breken he ;-)

Kwestie van die registersleutel ...

Dit zal te maken hebben met de vroegere installatie en verwijdering van Comodo Anti-virus.

Ik zou daarom dit eens installeren en uitvoeren :

http://www.macecraft.com/ptlite/

Deze kuist je register op , en dit op een veilige manier.

Het kan zijn dat je na een heropstart toch nog beter AVG eens opnieuw installeerd om die sleutel toch zeker te installeren.

Succes, Kuoi

-----------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het programa gedownload en ik heb het opgekuist (fix).

ik heb de pc opnieuw opgestart en steeds wanneer ik het probeer te downloaden komt er dit bericht op:

Lokale computer: installatie mislukt

Installatie:

Fout: Actie is mislukt voor registersleutel HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows: registersleutel maken….

Toegang geweigerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens via Start -> Uitvoeren -> typ regedit naar het register. Kies daar voor HKLM -> Software -> Microsoft -> Windows NT -> Current Version. Rechtsklikken op Current Version en naar "machtigingen" -> "geavanceerd". Daar vind je een tabel met een aantal machtigingen : zet die even (van boven naar onder) in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.