Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi hoi mijn probleems is dat als ik download ( en mischien bij andere bezigheden) de pc scherm uitzet en de volgende dag weer aan zet is dat het scherm is blijven hangen kan er dan niks meer mee niks werkt dan meer het toetsen bord en muis niet moet eerst het stroom af zetten en dan de pc weer aan zetten wat mankeerd er aan of wie weet een oplossing mvg maybe

Geplaatst:

hmm... raar probleempje.

volgens mij migt er iets aan de overgang van je beeldscherm.

heb je al een geprobeerd om de kabel(s) van je scherm opnieuw te bevestiging?

Als dit nog niet werkt, moet je eens kijken of dit probleem zich ook voordoet met een ander beeldscherm (misschien van een vriend, of een eventuele tweede beeldscherm, televisie.)

Maar hoogstwaarschijnlijk is er volgens mij een defectje aan je scherm.

Als er na de tips nog niets veranderd, en een ander lid geen oplossing bied, raad ik je aan om je beeldscherm te laten nakijken in een winkel of gelijk een nieuw te kopen.

Geplaatst:

inderdaad, dit lijkt me een volledig pc freeze, heb ik zelf al meerdere malen voorgehad op oudere pc's, dus kunt u even vertellen welke pc u heeft, hoe oud deze is enz.

de oorzaak kan vanales zijn vb. defecte harde schijf, overhit,...

graag dus nog wat meer info.

mvg Karel

Geplaatst:

sorry voor de late reactie.

Kunt u even vermelden waar u die temperaturen vandaan haalt?

51 kan nog kloppen maar 130 lijkt me veel te veel dus graag even info waar je dit ziet, je mag ook een schermafdruk maken en hier plaatsen

dit doe je door op de knop Printscreen te drukken op je toetsenbord, open dan Paint (start-bureau-acc) en kies Plakken, sla het bestand op als Jpg bestand. Post hier je antwoord en kies onderaan 'beheer bijlagen', blader nu naar het bestand en uploaden maar

mvg karel

Geplaatst:

antwoord via mail:

hoi karel wat ik door gaf van de graden zit bij eigenschappen videokaart daat staat vertragenis drempel 130 c ....... temperatuur gpu=51 c zoals jij schreef omhet hier te plakken lukt me niet sory heb er sinds gisteren azereus er af gegooid en utorrent er opgezet voor het downloaden en de pc bleef vannacht niet hangen (scherm dan) of het daar aan ligt weet ik niet gr maybe

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.