Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor zowel Vista als Windows 7 is deze vraag.

Ik speel graag games, maar mijn huidige computer kan niet alle games zomaar op high aan (wat ik jammer vind). Daarom draai ik die games in een lagere resolutie.

Ik denk dat jullie wel weten, als een TFT scherm word gedraaid in een resolutie die anders is dan zijn native resolutie dat het er een beetje waziger uit gaat zien (waar ik me zwaar aan kan storen XD).

Voor de games die ik dus niet aan kan op native resolutie moet ik dus windowed spelen. (Wat ook niet altijd kan.)

Alleen ik stoor me erg aan om windowed te spelen, zo kan de muis vaak uit het scherm gaan waardoor spellen zoals fallout 3 bij mij gewoon crashen.

Of iemand praat tegen mij in xfire en dat schermpje gaat erboven en spel crashed.

Mijn vraag is, kan ik software draaien in een andere resolutie en toch in de native resolutie blijven?

Voorbeeld:

Ik speel een spel in 1024x768 en heb een native resolutie van 1280x1024.

Het spel word dan gecentreerd in fullscreen en er komt gewoon een zwarte rand omheen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.