Ga naar inhoud

C:\WINDOWS\system32\config

hellooz

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb een fout in C:\WINDOWS\system32\config

Op mijn andere pc dus en dan start windows niet meer dingen op de microsoft site al gebropeerd helaas.

Nu wil ik graag aan jullie vragen is er iemand die de 2 bestandjes bestandjes system en system.sav uit die map even voor me willen uploaden dan overschrijf ik ze vanuit ubunto weer in de map en moet het weer werken ik kan vanaf deze pc de 2 bestandjes niet kopieren omdat ze in gebruik zijn als iemand weet hoe je ze wel kunt kopieren dan hoor ik dat dus graag!

owja ik gebruik windows xp.

Groetjes alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook het volgende proberen ...

Hernoem "system" naar "system.back"

Hernoem nu "system.sav" naar "system"

Dan moet je wel enkel door het setup proces , maar alles zou moeten werken zoals voorheen.

"System" is de configuratie van NU , en "System.sav" bevat de originele configuratie.

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook het volgende proberen ...

Hernoem "system" naar "system.back"

Hernoem nu "system.sav" naar "system"

Dan moet je wel enkel door het setup proces , maar alles zou moeten werken zoals voorheen.

"System" is de configuratie van NU , en "System.sav" bevat de originele configuratie.

Kuoi

Goed, noem mij dan maar dom maar ik vraag het toch.

Wat bedoel jij hier met "system"? En waar staat "system.sav"? Ik heb heel dit topic van boven naar onder gelezen en ook nog van onder terug naar boven en dat is nergens vermenld. Ook de topicstarter spreekt hier niet over.

Ra ra ra, wat is dat?

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... Nu wil ik graag aan jullie vragen is er iemand die de 2 bestandjes bestandjes system en system.sav uit die map even voor me willen uploaden dan overschrijf ik ze vanuit ubunto weer in de map en ....
Dit komt uit de topicstarters-vraag .

En oh ja ...

Goed, noem mij dan maar dom maar ik vraag het toch.

WIJ NOEMEN HIER NIEMAND DOM !!!

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joke ,

Ga naar "Start" > "Alle Programma’s" > " Bureau-accessoires" > "Toegankelijkheid" , selecteer daar "Vergrootglas".

Klik nu op "Toepassen" en dan op "OK"

:D

Kuoi

Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen: "Joke zet je bril op."

Die staat altijd op mij neus maar ik zal de glazen in de toekomst wat meer kuisen. :ciao:

Groetjes, Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.