Ga naar inhoud

stuurprog probleem install windows7

Falcone

Aanbevolen berichten

heren,

ik heb windows 7 Ultimate 32bit, en wou het instaleren. dacht, zal wel gaan dus formateer mijn partitie C. Nu instaleer ik en vraagt hij kort nadat ik gestart was:

"selecteer welk stuurprogramma moet worden geinstalleerd"

de lijst was leeg en wat je ook selecteerde, hij vondt niets (w7 cd, pc, driver cd,...)

dikke pech want had pc juist geformateerd, heb er enkele uren op internet opgezocht maar niet veel zaaks gevonden

wat ik wel hoorde dat het eventueel mijn memory is. Ik heb ook af en toe (zelden) dat mijn pc gwn her start. Dit bij een bepaald moment in een zeer zware game (empire total war). En bij het spelen van een Bluerayrip (blijkbaar).

geen zin om een nieuwe memory te gaan kopen van 1 gig (2stuks) als de slot kapot is. Ben trouwens zinnens binnen dit en een jaar een nieuwe pc te kopen.

momenteel plan dus om windows7 te instaleren op die nieuwe pc. tenzij jullie me verder kunnen helpen

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien had u kunnen controleren of uw pc geschikt is voor Windows 7 met deze programma:

Is uw pc geschikt voor Windows 7?

Maar u pc is geformateerd.

Een oplossing zou kunnen zijn indien u weet welke hardware je hebt om naar de fabrikant of moederbord te gaan kijken of er Windows 7 / Vista driver beschikbaar is en die downloaden en op cd branden.

Tijdens de installatie kan u van cd wisselen om de driver aan Windows 7 te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.