Ga naar inhoud

samen stellen pc

Aanbevolen berichten

hallo

ik ben een nieuwe lid, en ben heel blij dat ik pc helpforum heb gevonden en hierbij onmiddelijk mijn eerste vraag )).

Ik sta op het punt om een nieuwe computer samen te stellen en dacht aan deze componenten en hardware.

midi tower coolermaster elite 334 kkn1 gb black

be quiet dark power pro 12 cm atx 1200 watt

mainbord asus p6t se so 1366

cpu intel core i7 950 3.06 ghz so 1366 box

ram ddr3 6gb pc 1600 ocz xtc platinum tc kit cl7

hdd sata II 320 gb samsung hd 322hj 16mb 7200 u 2 maal raid 0

g.kaart g force gtx295 asus 1792mb pci e dvdrw samsung

usb card reader 65 in 1samsung

cpu koeler noctua nh u12p se 1366

dit alles met windows 7 ultimate 64 bit.

hierbij jullie proffessionele hulp aub.

alvast bedankt. Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerder voor de volgende onderdelen gaan, maar vooral bij welke winkel wil je kopen?

Ik stel nu even iets samen bij Azerty, dat is gewoon gemakkelijk...

Heb je nog een budget, of hebben we carte blanche? :D

Waar neem je trouwens Windows 7 Ultimate?

Dat is toch veel te duur, en je hebt er amper iets aan.

Ik heb nu een Home Premium genomen, wil je iets hoger (wat volgens mij niet nodig is) kan je voor Professional opteren.

Wat dacht je van =1&product[196104]=1&product[235982]=1&product[224666]=1&product[35578]=1&product[196174]=1&product[234345]=1&product[236271]=1&product[225309]=1&product[232913]=1&product[226358]=1"]zoiets? Of zit ik dan ver over je budget?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie hierop. Budget is geen probleem, voor de bovenstaande samenstelling vragen ze 1700€ incl btw in Duitsland. Het is eigenlijk mijn fout want ik heb een paar vrienden wonen daar en vroeg aan hen dat ik een goede pc wouw hebben en zij kwamen af met deze samenstelling, niet dat ik een pro ben als jullie maar dacht dat deze een goede zal zijn. maar ik sta zeker open voor een professionele advies van jullie. en waarom windows7 ultimate? en waarom 1200 watt? samenstelling van aarondk1 is zeker een goede keus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom dat je vrienden een Be Quiet 1200W nemen, Be Quiet is namelijk duits, en duitser gebruiken graag hogere getallen :D

Een gemiddeld pc in een huishouden zit onder de 500W, neem dan de systemen van hardware liefhebbers en je komt rond de 600w gemiddeld.

Wat wil je eigenlijk doen met de pc?

Ga je écht veel gamen zoals een die-hard, of gewoon elke dag een uur of twee gamen?

Want bij het laatste volstaat mijn samenstelling zeker!

Want 1700 euro voor een pc is wel veel geld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

T'is zoals u zegt max. een uur of twee,drie voor de zoon (bf2 online, crisis online en assasin)en de rest heb ik hem nodig voor mijn werk namelijk veel tekenprogramma's zoals fix o cad en heel veel foto's met een hoge pix. en ook nog mijn facturatie programma's. alvast bedankt aarondk1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik eerder voor =1&product[196104]=1&product[224666]=1&product[35578]=1&product[196174]=1&product[236271]=1&product[225309]=1&product[97107]=1&product[97117]=1&product[237525]=1"]dit gaan, omdat deze in tekenprogramma's en dergelijke iets beter presteert.

Ook door het tripplechannel geheugen, en de latere upgrade mogelijkheden.

De Gulftown's, hexacores enzo komen op dit platform.

Het geheel is duurder, maar is wel beter voor jou doeleinde.

Er zit nu trouwens ook 6GB geheugen in, want tekenprogramma's houden meestal wel van meer geheugen.

En dan ook Windows 7 Professional, dan heb je die XP functie nog, en nog wat leuke extra's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.