Ga naar inhoud

[OPGELOST] geen geluid na verwijderen sigmatel wat nu?

barbarabarbara

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je pc op dit moment goed werkt , zal het geen kwaad kunnen.

We maken daarna wel een nieuw , maar als je toch niet zeker bent ...

Open "Deze computer" en rechtsklik op je C-schijf.

Staat "Station comprimeren om schijfruimte te besparen"AANgevinkt ?

Kuoi

Oeps foutje ...

Rechtsklik op je C-schijf en kies dan "Eigenschappen".

Sorry , Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Helaas kan ik het hier ook niet vinden er staan dingen over schijfopruiming defragmentatie en het maken van een back up. Maar ik moet nu stoppen want morgen om 6 uur weer wakker wel heel erg bedankt voor al je hulp ik hoop dat je me een andere keer verder kunt helpen nog een fijne avond barbara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffiepauze !

Mocht het NIET aangevinkt staan zou ik dit aanvinken ,en dan ook een koffiepauze neme , want dit zal een tijdje duren.

Ik zou zelfs zeggen , slaap lekker , want ik denk dat je dit best pas aanvinkt voor het slapen gaan.

Kuoi

---------- Post toegevoegd om 00:22 ---------- Vorige post was om 00:20 ----------

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Helaas kan ik het hier ook niet vinden er staan dingen over schijfopruiming defragmentatie en het maken van een back up. Maar ik moet nu stoppen want morgen om 6 uur weer wakker wel heel erg bedankt voor al je hulp ik hoop dat je me een andere keer verder kunt helpen nog een fijne avond barbara

Dat is omdat ik je daarnet liet kijken voor schijfopruiming .

Nu voor echt !! :boring:

Rechtsklik op je C-schijf en kies dan "Eigenschappen" EN KLIK OP HET TABBLAD "Algemeen".

Kuoi

---------- Post toegevoegd om 00:23 ---------- Vorige post was om 00:22 ----------

Morgen zal niet lukken ,want dan vind je me in Hasselt op "Sinnersday" !!!!!!!

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus , Als je het volgende doet ...

Klik op "Deze Computer" > Rechtsklik op je C-schijf en kies dan "Eigenschappen" > Klik nu op het tabblad "Algemeen".... krijg je dit venster niet te zien , of toch niet de regel met pijl ?

[ATTACH]3108[/ATTACH]

Kuoi

post-10744-1417703889,9819_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee , niet compress and e-mail of formatteren.

We gaan nog iets proberen ...

Download en installeer ens volgend programma...

http://www.jam-software.com/treesize_free/download.shtml

Zo kun je zien welke grootte de mappen hebben.

Rechtsklik op je C-schijf in "Deze Computer" en kies "TreeSize Free".

Je kan het ook op een map toepassen , dus rechtsklikken op een map werkt ook.

Klik nu op de + tekens om stap voor stap de schijf of folder te bekijken.

Eens je een map ziet die veel ruimte inneemt kun je erop rechtsklikken en "verkennen" kiezen.

Of je kan op de + tekens klikken tot je in de map komt en het bestand ziet wat veel plaats inneemt(Ik prefereer deze wijze).

Je kan voor "Expand" kiezen maar dan vind ik het persoonlijk wat onoverzichtelijk.

Mocht je vragen hebben over welke bestanden je wel en niet mag verwijderen , stel ze dan hier .

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi ik zie dat ik ooit geprobeerd heb een film te downloaden van 3400 mb en nog een van 1500 ofzo die kan ik dus wel verwijderen toch, gewoon naar op verwijderen drukken en dan prullenbak legen? Thanx barbara

---------- Post toegevoegd om 14:16 ---------- Vorige post was om 14:01 ----------

er staat ook heel veel bij temperary files 6,3 mb qt temporary files is dat mapje temp te verwijderen is namelijk goed voor meer dan 2100 mb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik doen ja.

ALS je zeker bent dat je die films al gezien hebt he ;-)

WAAR staat dat mapje temp ?

Kuoi

---------- Post toegevoegd om 14:34 ---------- Vorige post was om 14:27 ----------

Dat mapje temp zou ik via schijfopruiming leegmaken.

Rechtsklik op je C-schijf > Eigenschappen , klik nu op de knop "Schijfopruiming"

Scroll in het venstertje naar onder tot je "Tijdelijke bestanden" ziet staan.

Dit Aanvinken en dan op "OK" klikken.

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.