Ga naar inhoud

Nieuwe hard disk.

Im3tje

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een acer aspie on A150x deze laptop heeft nu 120 gb ruimte,

ik had laatst een nieuwe externe hard disk gekocht met 200 gb nu vroeg ik me af of ik mijn oude hard disk kan vervangen voor deze externe ,door het buitenste hoesje die de hard disk beschermt weg te halen en hem te monteren in de laptop. Dan installeer ik gelijk ook de nieuwe windows 7!

Zijn hiernaast nog veel moeilijk heden. Kan je wel een compleet lege hard disk installeren moet er niet wat basis info op die harde schijf staan zodat hij de installatie voor windows 7 wel kan doen. De harde schijf past wel in mijn laptop ookal heb ik echt een hele kleine.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de aansluitingen voor voeding en moederbord overeenkomen kan je proberen de schijf te verwisselen maar dan ben je wel je garantie kwijt en het is niet zeker of het nadien goed zal werken. Deze ingreep is dus volledig op eigen risico.

In principe is er geen probleem om Win 7 te installeren op een compleet lege harde schijf.

Voor de installatie van Win 7 moet je toch opstarten vanaf de installatieschijf en je krijgt de mogelijkheid om de hard disk te formatteren bij de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.