Ga naar inhoud

pc reageert traag en met happeringen

patrickvan71

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er staan 4 bestanden in

1ste is-08J9I.tmp 672 kb

2de is-934TR.tmp 672 kb

3 de is-MHD17.tmp 672 kb

4 de is-TMF9E.tmp 672 kb

dan nog een map : jfikcdg Helper module helper

en dan nog 2 videobestanden unins000 videocdfil 0 kb

unins001 videocdfil 0kb

Krijg hier niets van open en kan ook niets verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de map kunnen verwijderen en pc werkt nu veel beter

ik heb ook nog problemen met mijn mini laptop pc acer

daar gaat internet heel traag op

heb internet via vodofoon stick van proximus

deze geeft aan dat de ontvangst uitstekend is maar ik moet soms zelfs 1 minuut wachten eer ik een pagina open krijg

er staat windows xp op

heb jij hier ervaring mee

alvast bedankt voor de alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je ontvangst OK is, zou ook hier de oorzaak bij de laptop zelf kunnen liggen. We kunnen misschien eens kijken of daar ook malware aanwezig is. Maar open dan wel graag een nieuw topic, zodat er geen verwarring ontstaat. En plaats daar meteen een logje van HiJackThis in. Dan bekijken we dat eens :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje terug dat mijn pc niet goed doet wat ik vraag

Als ik op het internet aan het surfen ben en ik open een pagina en wil deze met mijn muis naar beneden scrollen gaat alles in stukken en reageert deze niet altijd

Het is ook als ik de pagina wil naar beneden doen met het pijltje opzij

Ik zit meestal op koopjessites zoals kapaza en het ergerd mij dan dat deze niet naar behoren werken

Het duurd soms ook vrij lang dat een pagina word geopend en ik hoor de pc dan werken, maakt dan een geluid

Wat zou dit kunnen zijn?

Dit heb ik ook gehad maar het probleem was dat ik mijn geheugen te vol zat ik verwijderde alles en scande(heb je veel gedult voor nodig) en virussen gevonden ik had heel veel last van cookies en de rest en tegelijk opgelost maar het laden was nog traag maar ik had trage internet limiet was bijna op( telenet is slegt):stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.