Ga naar inhoud

[OPGELOST] toetsenbord/keybord functioneert niet meer

Tjeerd

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik windows 7 geinstalleerd. Alles draait prima. Gisteren de laatste puntjes op de i gezet. De laatste update's en verschillende gebruikers accounts aangemaakt. Alles draaide als een zonnetje!

Ik kwam nog een instatallatieschijf tegen van mijn trust keybord 2100E. Die ook nog maar even installeren zodat de extra multi media knoppen het ook weer doen. En dat had ik nou niet moeten doen. Het keybord werkt niet meer. Ik kan dus niet meer inloggen met een wachtwoord.Het keyboard en de muis zijn aangesloten op een ps/2 poort. Dan maar een usb poort geprobeerd, dit kan omdat er een adapter tussen zit. Dus op het keyboard en de muis zitten usb aansluitingen.Achterin de pc zitten van die ronde aansluitngen, (ps/2).

Helaas werkte dat ook niet.

Dan even gekeken in de bios. Dan werkt het keybord wel dus ik kan wel instellingen aanspassen. Helaas nog zonder enig resultaat. Wie o wie heeft de gouden tip? Alvast hartelijk voor de genomen moeite.

Tjeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het zo kan lukken gezien u toetsenbord niet werkt in Windows 7.

Start de computer op en tik de hele tijd op F8 en je komt in veilig modus.

Je kan dan uw installatie ongedaan maken.

Werkt u toetsenbord ook niet rechtstreeks op usb poort?

Geen usb hub gebruiken maar achteraan de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het zo kan lukken gezien u toetsenbord niet werkt in Windows 7.

Start de computer op en tik de hele tijd op F8 en je komt in veilig modus.

Je kan dan uw installatie ongedaan maken.

Werkt u toetsenbord ook niet rechtstreeks op usb poort?

Geen usb hub gebruiken maar achteraan de computer.

Hallo Stegisoft

Bovenstaande heb ik reeds geprobeerd. Alleen dan werkt het toetsenbord dus nog niet. Heb echter net een mogelijkheid ondekt in windows 7! Je kunt werken zonder toetsenbord!!! Linksboven in op het aanmeldscherm staat een icoontje. Als je daar op klikt rolt een menu uit en kun je diverse keuze's maken. Onderanderen dat je een onscreen toetsenbord wilt aanzetten........en voilla! wachtwoord ingevoerd en aangemeld! Nu ng even systeemherstel doen en als het goed is werkt het dan weer.

Als dat lukt meld ik het nog even zodat anderen daar weer hun voordeel mee kunnen doen.

Bedankt en nog een fijn zondag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt! Systeem herstel uitgevoerd. Er word keurig aangegeven vanaf welk punt je wilt herstellen. Dus in mijn geval voor de installatie van de software van het keyboard. Het ziet er vooralsnog weer prima uit en alles functioneert weer. Dus doet je toetsenbord het niet meer in windows 7? Klik linksboven in het aanmeldscherm op een icoontje en selecteer het onscreen keyboard en je kunt hoogstwaarschijnlijk weer verder en systeemherstel uitvoeren. Veel succes iedereen met zijn of haar pc perikelen. Ik kom hier eens vaker kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.