Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

zit met een vraagje: Ik heb op internet zo een paar tutorials opgevraagd van photoshop. Ik had graag zo een sneeuwbol gemaakt. Het lukt mij aardig behalve 1 ding. die persoon die die tutorials op het internet zette schreef:delecteer in het menu select > modify > contract... Het probleem is dat ik al bij selecteren (select) gekeken heb maar ik vind Wijzigen (modify) niet. Het staat er nergens bij. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Geplaatst:

Hoi,

Dat heb ik ook gepobeerd maar er veranderd niets op mijn scherm.

snap het niet helemaal. Heb mij wel laten vertellen dat de engelse en nederlandse versie verschillen van elkaar.

Geplaatst:

Nee volgens mij zal er nauwelijks verschil zijn tussen Nederlandse en Engelse.

Als het niet lukt dan moet je rechts op historiek op de betreffende klikken en dan doen wat ik reeds melde.

Tenzij u per ongeluk op iets hebt geklikt zodat de lagen samengevoegd zijn en dan is in dit geval niet meer mogelijk te wijzigen.

Bijvoorbeeld:

Je maakt enkele afbeeldingen en dan kleur je de achtergrond en dan verandert je nog eens en bij zoiets krijgt je een bericht met pixel of zo en als je dan op OK klik dan kan je niet meer wijzigen tenzij je nog terug kan zetten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.