Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een nieuwe videokaart kopen omdat die van mij voor spelletjes te spelen erg verouderd is. Momenteel heb ik een medion 8386

• Processor 640 met HT-Technologie

• 2MB L2 Cache, 800 MHz FSB

• 1024 MB, DDR 400 MHz

• ANALOGE Stereo-TV

• ATI Radeon X740 XL

• 320 GB, 8MB Cache harde schijf

• 16x Dual Layer, Multi-Standard DVD-/CD-Brander

• 16x DVD-ROM

• WLAN 54 MBit/s

• Bluetooth

• Ge´ntegreerde 9 in 1 USB 2.0 kaartlezer

• 6x USB 2.0

• 2x FireWire

• 8 Kanaals Intel«

High Definition Audio

• 56K V.9x PCI Data Fax Modem

• Fast Ethernet 10/100 MBit/s

Cod4 speelt nog redelijk met deze kaart maar voor de nieuwe spellen zou ik graag een kaart hebben met GPU 512mb of 1G

Ik dacht dat ik een voeding heb van 400watt is dat voldoende voor een betere videokaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denken aan grafische kaarten zoals de HD4650 of misschien een HD4670.

Als je nog ergens een HD3650 vind is dat ook een mooie kaart.

Het probleem is een beetje dat de voeding vrij gelimiteerd is.

En ook dat de rest van je onderdelen nogal verouderd zijn, en daarom kan je geen super grafische kaart nemen, omdat de rest van de onderdelen de kaart zouden tegenhouden.

Maar met deze grafische kaarten die ik voorstelde moet het wel lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik voor de HD 4650 zal gaan maar die moet minimaal 400w en mijn voeding is 350w -> 400w maximaal dus zou ik ook een andere voeding moeten. Iemand een voorstel?

Is de standaard koeler v/d 4650 goed? weinig last van lawaai? of moet ik een andere plaatsen?

Moest ik een andere plaatsen dacht ik bv aan deze VNF 100 ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::

Ik weet dat de medion pc's geen goede airflow hebben in de kast.Bij mijn pc wordt lucht aangezogen door de CPU cooler, en dat die voor de CPU verwarmde lucht daarna de hele PC moet koelen.Zou ik een ventilator laten bij plaatsen als ik nu een nieuwe voeding en videokaart plaats?

Link naar reactie
Delen op andere sites

350W is genoeg voor een HD4650, en als je voeding te licht is merk je het wel.

Dan start je pc gewoon op, maar als je intensieve taken doet sluit die zichzelf af.

En als dat gebeurt kan je een nieuwe voeding kopen, maar ik zou er niet direct een nieuwe kopen.

En de standaard koeler van een HD4650 is heel lawaaiierig.

Die zalman is goed maar dan moet er wel een koeler opstaan anders blijft die niet koel.

Of een Scythe Musashi is ook een goede optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.