Ga naar inhoud

browser forward

koenh

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik zou graag weten of het mogelijk is een pc, dat aan het internet hangt te gebruiken als browser forward.

Ik heb een pc die geblokkeerd staat om enkel via VPN te surfen. Ik mag niet op VPN verbonden zijn om bepaalde taken te kunnen uitvoeren op het lokale netwerk.

Graag had ik dus geweten of ik via een commando de websites laat ophalen door een andere XP computer die in hetzelfde netwerk staat.

bv. in de browser intypen: pc1/website_te_bezoeken

Alvast bedankt.

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik moet inloggen via een badge om op vpn te komen.

probleem is dat ik verbonden ben op het lokale netwerk, en hiervoor bepaalde ik moet opzoeken.

Momenteel moet ik een pc met win xp overnemen via remote desktop. Dit is niet echt handig.

Graag had ik gewoon kunnen surfen, maar de remote pc de verbinding met de websites laten leggen...

Alvast bedankt

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc staat geblokt via registersettings. Ik kan niet aan de connections tab aan om de proxyserver uit te zetten. Dit heb ik reeds proberen af te zetten, maar lukt niet...

Ik heb reeds andere browser geprobeerd, maar dit helpt niet...

Maar uit jullie vragen maak ik op dat jullie ook geen mogelijkheid zien zoals gevraagd...

alvast bedankt voor het constructieve meedenken!

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.