Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik word regelmatig gevraagd mijn webcam aan te doen,voor een goed begrip,ik heb GEEN webcam,en het is GEEN laptop met ingebouwde webcam,mensen denken dat ik een webcam heb omdat ze het icoontje zien staan van een webcam. Weet iemand een manier om het icoontje dat je op MSN ziet weg te krijgen.

Bij opties heb je de mogelijkheid een vinkje te zetten bij: anderen mogen zien dat ik een webcam heb....dit heb ik uitgeschakeld. Toch blijft het icoontje zichtbaar.

Geplaatst:

Staat de instelling dat andere kunnen zien of je een webcam hebt of niet aan of uit?

Dit kan je zien op volgende manier:

Ga naar Instellingen.

Kies opties.

Daar zou ergens het volgende moeten staan "anderen kunnen zien dat ik een webcam heb".

Vink dit uit.

Start messenger opnieuw op.

Geplaatst:
Hey,

Ik word regelmatig gevraagd mijn webcam aan te doen,voor een goed begrip,ik heb GEEN webcam,en het is GEEN laptop met ingebouwde webcam,mensen denken dat ik een webcam heb omdat ze het icoontje zien staan van een webcam. Weet iemand een manier om het icoontje dat je op MSN ziet weg te krijgen.

Bij opties heb je de mogelijkheid een vinkje te zetten bij: anderen mogen zien dat ik een webcam heb....dit heb ik uitgeschakeld. Toch blijft het icoontje zichtbaar.

bedankt voor het vlugge antwoord hoor,ik schreef in mijn vraag dat dit vinkje REEDS uitgevinkt is,dat is juist het probleem,vandaar mijn vraag aan jullie hè

het is niet logisch,niet aangevinkt en toch staat het webcamicoontje daar te blinken,en mensen vragen steeds maar waarom zet je eens je webcam niet aan,die ik NIET heb,vrij vervelend als je het mij vraagt.Msn staat blijkbaar niet op punt,of is het door die stomme vista,sorry......weet het niet.msnicoontjes die ik ontvang van iemand zie ik ook niet alleen cijfertjes/letters,nog zo iets,nochtans aan niets geweest

hopelijk mag ik nog iets horen van jullie.

groetjes,bedankt bij voorbaat,

rudy

rudy

doei.

Geplaatst:
Sorry, had je vraag blijkbaar te vlug gelezen :-).

Welke versie van messenger gebruik je momenteel?

ik denk messenger 7,onlangs zag ik staan download messenger 8,veronderstel dat ik de 7 hebt,toch vreemd dat ongevraagd dat icoontje daar staat,ondanks dat het uitgevinkt staat

rudy

doei

Geplaatst:

De laatste versie van msn messenger is momenteel 9. En Microsoft verplicht de gebruikers ook om deze versie te gebruiken.

Je kan de laatste versie hier downloaden. Installeer deze en laat me dan weten of het probleem zich dan ook nog voordoet.

Geplaatst:

installeerde messenger 9 op uw verzoek,zelfde probleem,maar ga het zo laten,bedenk nu waarom geen webcam gewoon installeren,kost niet zoveel,kunt u mij daar advies over geven,ik las op internet dat Logitech gewoon de beste zijn,wat denken jullie daarover,jullie ervaringen,anders welk toestel raden jullie mij aan,Logitech of een ander,geen problemen dan bij installeren,las ik ook al

groetjes

rudy

Geplaatst:

Eigenlijk is iedere webcam te gebruiken. Alleen de hoeveelheid aan instellingen zal wat verschillen en misschien de beeldkwaliteit.

Volgens mij is het webcamicoontje te verwijderen door een aanpassing in het register, maar als je het zo wil laten gaan we niet beginnen sleutelen :-)

Geplaatst:

bedankt voor uw reactie,zal dan eens kijken voor een webcam

vriendelijk bedankt

rudy

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.