Ga naar inhoud

[OPGELOST] beschadigd lokaal profiel????

goudlokje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Sinds gisteravond krijg ik bij het opstarten van mijn pc deze melding. Weet iemand van jullie wat eigenlijk het probleem is, ik kom er namelijk niet wijzer uit. En hoe kan ik dit probleem oplossen.

Ik zie graag jullie antwoorden tegenmoet.

alvast bedankt voor de moeite,

goudlokje

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.

Detail: Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken.

Kan het lokale profiel niet vinden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het om Windows XP gaat kun je eens het volgende proberen ...

Klik op "Start" > "Alle programma's" > "Bureau Accessoires" >"Systeemwerkset".

Klik op "Systeemherstel" en herstel de pc naar een herstelpunt voor je de fout kreeg.

Beter 1 dag ervoor kiezen om zeker te zijn .

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb jouw advies opgevolgd, en ik heb van een kennis vernomen dat ik via geavenceerd het tijdelijk gebruikersprofiel moest verwijderen. Ik heb beide adviezen opgevolgd en ik krijg gelukkig de melding niet meer. :-)

Weet jij misschien wat de oorzaak van deze melding was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb jouw advies opgevolgd, en ik heb van een kennis vernomen dat ik via geavenceerd het tijdelijk gebruikersprofiel moest verwijderen. Ik heb beide adviezen opgevolgd en ik krijg gelukkig de melding niet meer. :-)

Weet jij misschien wat de oorzaak van deze melding was?

Dit vond ik op de Microsoft website :

Dit probleem kan zich voordoen als de map die aan de account gekoppeld is, verwijderd is uit de map Documents and Settings.
Je hebt mss een of andere map verwijderd uit "Documents and Settings" ?

OPGELOST ?

Klik dan op onderstaande link :

http://www.pc-helpforum.be/solved.php?do=marksolved&t=18957

Groetjes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.