Ga naar inhoud

Scherm bevriest

Acerman

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb PC (laptop) met vista en na enige tijd blijft het scherm hangen en kan ik niks meer doen buiten de pc uit te zetten met de aan/uit knop. Ik heb alles al geprobeerd; programma's eraf gegooid, gecheckt op virussen, malware, ...

Maar heel mijn pc is proper. Ik heb alles geprobeerd en ben ten einde raad. :s

Acer Aspire 7530

2 dual core processor

250G HDD

1407 MB NVIDIA Geforce 9100M G TurboCache

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud is de laptop?

Krijg je foutmeldingen? Kan je die in een volgend bericht zetten?

Hoe zit het met de temperatuur van je systeem (cpu, grafische kaart,..)?

Welke programma's heb je gebruikt om te scannen naar virussen en malware?

na enige tijd blijft het scherm hangen

Kan je iets preciezer zijn? Zijn het enkele minuten, een kwartier, een half uur, 1 uur ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptopt is 6 maand oud. Ik heb AVG 9.0 , hitman pro 3.5 en Malwarebytes' Anti-Malware gebruikt.

Soms hangt ie vast na 30 min, soms na 1u30 min. Ik heb alles al geprobeerd, maar vind nergens nergens de oorzaak ...

greets

---------- Post toegevoegd om 15:20 ---------- Vorige post was om 15:05 ----------

Hierjuist om 15u09 had ik het weer voor. Muziek bleef haperen, muis kon ik niet meer bewegen. Ik wilde taakbeheer openen maar dan werd het scherm zwart, dus heb ik 'm met de aan/uit knop afgesloten.

Wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.