Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows Vista Home Primium

Gast amverbeem

Aanbevolen berichten

Krijg steeds de melding Internet Explorer werkt niet meer. Ben geen deskundige. Wordt van al het zoeken moedeloos. Verwacht dat het ingewikkeld wordt. Als het niet simpel is, zou Yannic, die in mijn regio woont, maar waarvan ik geen e-mail adres heb, mijn systeem kunnen doornemen? Graag een reactie en alsvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yannic niet meer in deze regio. Adiseert mij moderator te vragen mij stap voor stap naar de oplossing te leiden.Bij voorbaat hartelijk dank voor die hulp. A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netwerkcentrum

Klik bovenaan op aanpassen

Geef in vakje de naam van de router

Vink particulieren aan.

Klik volgende en dan sluiten

Klik onderaan op:

Netwerkdetectie: ingeschakeld

Bestand delen: ingeschakeld

Openbare mappen: ingeschakeld

Wachtwoord: uitgeschakeld

Klik op draadloos netwerk beheren

Klik op de modem

Klik op verbinding indien aanwezig.

Sluiten

Normaal gezien hebt je nu internet.

Als je nog geen internet hebt dan geef je de router Merk en Model op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft, nog geen werking Intern. Expl.(7) Instructies z.v.m. opgevolgd. Wel vermelding (verm). Netwerk3 (part.) Router n.aanw. daarom mogel. geen verm. draadl. netwerk, ook geen verm. modem. Gebruik app. alleen daarom printer delen uitgesch. Bij status van Lan gezien:IPv6 verb.mogelijkh. beperkt. Gebruik van Firewall Sunbelt en AVG antivirus. In/uitsch Windiws Firewall niet van invloed. Wat kan ik verder nog doen? Alvast bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, Na veel zoeken vond ik de pagina met instructies voor het opnieuw instellen van de internet opties en zo kon ik het probleem zelf oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.