Ga naar inhoud

[OPGELOST] instructie op 0x300f3908

Gast d.wilfried

Aanbevolen berichten

Gast d.wilfried

De jongste weken heb ik minstens een drietal keren volgende mededeling gekregen bij de afsluitingsprocedure van mijn computer:

Iexplore.exe-Toepassingsfout

De instructie op 0x300f3908 verwijst naar geheugen op 0x300f3908. De lees- en schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beëindigen.

Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma.

Klikken op OK of op Annuleren had telkens hetzelfde reslutaat: het venster verdween en ik kon Windows afsluiten.

Wat is hier loos? Moet er iets verholpen worden? Zo ja, wat en hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste d.wilfried,

welkom alvast

ik heb even uw foutmelding opgezocht maar blijkbaar is deze amper voorkomend want de foutcode geeft niks van resultaat bij opzoekingen naar de oorzaak.

Heeft u al lang dit probleem? indien het nog maar net is kan u met systeemherstel naar de datum net voordat u het probleem heeft terugkeren (staat onder start - bureau-assecoires - systeemwerkset - systeemherstel )

indien dat niet werk kan je even je pc opschonen met TuneUp Utilities, ik weet niet of het zal helpen maar dit schoont alvast je pc mooi en veilig op.

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

installeer deze even en voer dan '1-click maintenance' uit. (staat op bureaublad na installatie normaal. of openen via 'start' - alle programma's - TuneUp Utilities 2007 - Utilities - 1-click mainenance. Het programma zal automatisch uw pc scannen en achteraf, na scannen kunt u kiezen 'correct problems'

en daarna TuneUp RegistryCleaner (openen via 'start' - alle programma's - TuneUp Utilities 2007 - Utilities - TuneUp RegistryCleaner.

U opent dit en u kan kiezen tussen 'Complete scan (recommended) en 'choose tests' - kies hier Complete scan' en klik op next, nu scant hij terug, wanneer hij klaar is klik je op 'show errors' en kies je 'start cleaning'. Mogelijks na het herstellen kan hij aangeven dat je nogmaals moet scannen om resterende problemen of te lossen. Doe dit totdat je op 'Finish' kan klikken

Laat even horen wat het resultaat is.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast d.wilfried

Bedankt voor je antwoord Karel. Systeemherstel had ik enkele dagen geleden reeds toegepast maar daarna heb ik de bewuste melding toch nog eens gekregen.Dus dat werkt alvast niet. Ik zal je andere tip eens uitproberen maar momenteel heb ik er geen tijd voor. Je hoort nog van me. Tot later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast d.wilfried

Hallo Karel en Yannick,

Hoewel ik de geseinde hinder niet meer ondervond heb i!k toch de aangeraden hint i.v.m. Tuneup Utilities 2007 opgevolgd.

Tot op heden heeft er zich nog steeds niets abnormaal gemanifesteerd bij het afsluiten van mijn computer. Hopelijk blijft het zo. Nogmaals bedankt voor jullie interventie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blij dat wij u hebben kunnen helpen met uw probleem.

zoals karel hierboven beschrijft kunt u het topic weer openen mocht het probleem zich weer voordoen.

als dit niet lukt kunt u ook op mijn naam klikken en dan op stuur privebericht klikken, dan kunt u mij even een berichtje sturen en dan heropen ik het topic weer.

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.