Ga naar inhoud

Probleem met DNS

janximan

Aanbevolen berichten

Hallo,

Gisteren zijn ze bij ons belgacom komen installeren en o.a. een b-box geplaatst. Via deze bbox gaat er een netwerkkabel naar een hub, die op zijn beurt verbonden is met een andere draadloze router. Nu heb ik wel internetverbinding via die bbox, maar niet via mijn router. Wanneer ik dan vista een diagnose van het probleem vraag zegt het mij dat er een probleem is met DNS. Hiervoor heb ik al gebeld naar de klantendienst maar die kunnen mij niet verder helpen. Daarom hoopte ik dat iemand dat hier wel kon doen...

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, ADSL komt binnen op die Bbox, bbox gaat naar hub, hub gaat naar pc beneden en naar router boven. Voor de rest hangt er niets aan.

Deze dns servers heb ik al ingegeven in de instellingen van mijn router, maar geen verandering... :s (toch zo bij statistische dns 1 en 2 hé...?) Nu zegt vista wel dat er een probleem is met de DNS-configuratie...

Als er gegevens of print-screens zijn die ik moet doorgeven...laat maar weten hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik denk dat een hub zo gewoon een bakske is dat ge verbindt waar ge een kabel van het internet insteekt, en waar ge via verschillende andere poorten andere computers met een internetkabel kunt verbinden? Ik heb dit nodig om een computer en mijn draadloze router te verbinden.

Wat moet ik nu den voor die dns?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.