Ga naar inhoud

ads instant hdtv pci (code 10) probleem ?

peter6727

Aanbevolen berichten

Beste,

ik hoop dat ik hier goed zit met mijn probleempje.

Ik heb een nieuwe geluidskaart de Creative sound blaster X-fi extreme audio 1x optische in en out en die zit in de amd athlon™ 64 x2 dual core processor 5000+ 2.60 ghz. 32 bit met vista. Ik heb een audioset de Logitech 5500 en een TV de Lg 47lh4000 42 inch. Ik gebruik optische kabels van de tv naar pc-in(geluidskaart) en er gaat een optische kabel van pc-out(geluidskaart) naar de Logitech 5500 audio set. Zo heb ik mijn geluid van tv en pc naar de audioset toe en dat ging in het begin goed. Het werkte allemaal goed totdat ik geen geluid meer kreeg van de TV over de pc naar het audioset. Het geluid doet het wel als je het direkt van tv naar audioset aansluit, dus dan is de TV niet het probleem zou je denken, maar via de pc werkt het niet meer. Maar het geluid van de pc naar mn audioset doet het wel dus ik weet wat het probleem is maar om het te verhelpen heb ik jullie hulp voor nodig. Zo staat er in apperaatbeheer bij geluidsinstellingen een uitroepteken bij ads instant hdtv pci met een code 10. Wat is dit eigenlijk een ads instant hdtv pci? Heeft dit te maken met dat het geluid niet werkt van tv naar pc naar audioset? Ik heb geprobeerd het ads instant hdtv pci te verwijderen en opnieuw instaleren en software laten zoeken om te kijken of het uitroepteken verwijdert en misschien mijn geluid het weer doet maar geeft dan aan ( apperaat start niet (code10). En dan weet ik geen eens wat een ads instant hdtv pci is? Ik heb zoveel geprobeerd om alles weer werkende te krijgen maar ik kan het niet ik smeek om hulp van iedereen nou ik stop ik hoop dat het wat duidelijk is voor jullie groeten, Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

---------- Post toegevoegd om 06:44 ---------- Vorige post was om 06:41 ----------

Mijn probleem ongeveer hetzelfde, alleen heb ik geen geluid meer NA installatieService Pack 2 vista, en krijg dus ook code 10...

Ik hoop dat er iemand kan helpen want is zeer vervelend zo zonder geluid.

groetjes Hanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.