Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 4 weken later...
Gast j.stapelbroek
Op dit moment is er geen flash player voor 64 bits.

Er wordt aan gewerkt maar u kan wel de testen.

Adobe

Ik heb van alles geprobeerd om flash player 10.1 geinstalleerd te krijgen onder windows 7, maar zonder enig succes. Voor de volledigheid wil ik nog vermelden dat ik precies de stappen heb gevolgd, zoals Adobe dat adviseert. Uninstall van Adobe gebruiken (na alle openstaande programma's uitgeschakeld te hebben); opnieuw opstarten voor installatie van 10.1, etc. etc. Wat mij stoort is dat Adobe voor de nieuwe consument (windows 7) te weinig biedt om het probleem te verhelpen. Het enige wat je krijgt is een standaardpagina over het probleem van flash player onder 64 bit. Vervolgens krijg je vage informatie met een verwijzing naar Adobe labs met daaronder weer een verwijzing naar de helpdesk van microsoft (het beroemde wijzen met het vingertje naar elkaar toe). Intussen kan ik al weken geen sites voldoende bekijken die om flash vragen (ook deze site). Ik vind dat Adobe wel wat meer kan betekenen, door meer informatie te verstrekken rond dit probleem (want dat is het zoals ik in allerhande fora kan lezen). Wie heeft de oplossing voor mij in huis.

Groeten, Jos

aangepast door j.stapelbroek
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.