Ga naar inhoud

Outlook 2003 werkt niet

RaymondS

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort windows 7 en gebruik daarbij nog mij office pakket 2003. Alles werkt prima, behalve Outlook 2003.

Ik krijg de volgende melding.

Kan microsft outlook niet starten. Mapi 32.dll is beschadigd of de versie is verkeerd. Mogelijk komt dit doordat u andere software voor @mailcommunicatie hebt geïnstalleerd. Installeer outlook opnieuw.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Ik hoor graag van jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds kort windows 7 en gebruik daarbij nog mij office pakket 2003. Alles werkt prima, behalve Outlook 2003.

Ik krijg de volgende melding.

Kan microsft outlook niet starten. Mapi 32.dll is beschadigd of de versie is verkeerd. Mogelijk komt dit doordat u andere software voor @mailcommunicatie hebt geïnstalleerd. Installeer outlook opnieuw.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Ik hoor graag van jullie?

Heb je al geprobeerd met outlook opnieuw te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

Voor Windows 7.

Klik op start en typ fixmapi.exe in het zoekveld.

Klik dan met de rechter muisknop op het gevonden bestand en kies voor uitvoeren als administrator

Voor XP en Vista.

Ga naar de map C:\windows\system32 en zoek het bestand Fixmapi.exe

Klik dan met de rechter muisknop op het gevonden bestand en kies voor uitvoeren als administrator

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.