Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een aantal vragen over dit toestel, waar zeer veel problemen bij zijn.

Gegevens laptop ( van een vriendin )

1,6 GHz - 533 MHz 1GB DDR2 HD: 80 GB

Media Accelerator 950 met Windows Vista Basic.

De schijf is verdeeld over een C: een D: waarvan beide even groot namelijk 32, 50 GB, waarvan de recovery op de C: staat.

*Eigenaardig dat op deze laptop geen Nederlandse taal op te bespeuren is en deze ook was geleverd in het Frans.

Basic Vista is normaal toch ook in het Nederlands verkrijgbaar, maar inderdaad we hebben ook geen Nederlands gevonden. Heel eigenaardig.

*Is dit normaal dat deze schijf in 2 gelijke delen is opgesplitst, nu deze C: schijf volledig terug geïnstalleerd is, hebben we nog maar 12 GB over van de 32 , 50 GB over, en het ergste is dat de recovery op de C: zodus deze schijf staat bijna vol. en daarom ook supper traag.

post-2413-1417703891,323_thumb.jpg

Geplaatst:
Ik weet niet of dit mogelijk is bij basic maar je kan dat eens kijken:

http://www.ruwebit.net/article/202

Dat je 12 gb over hebt na installatie is vrij normaal.

80 GB is ook niet groot en eigenlijk te weinig voor vista.

Ze heeft wel contact gehad met Acer vetelde ze mijn, en ze hebben haar de Premium Vista toegestuurd en heb die er net opgezet. Nu is hij Nederlands.

Dit had ze mijn gisteren ook wel kunnen zeggen, nu had ik even dubbel werk. Maar ja alles blijft traag en het enige wat ik zou kunnen doen is nog een 1 GB geheugen toesteken en dan zit ik op het maxium en hopelijk is hij dan iets sneller.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.