Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo Kuoi, installaties ongedaan gemaakt en daarna pc opnieuw opgestart, er werd nieuwe hardware gevonden (Cmedia ac 97 audio device en usb audio apparaat) en geinstalleerd daarna moest er nogmaals opgestart worden en toen geprobeerd of winamp nu wel geluid geeft, maar nog steeds hetzelfde (geen geluid) en dezelfde melding onjuist direct sound stuurprogramma (ook bij incredimaail geen your welcome stem) Ik hoor wel de bekende systeempiepjes maar dat was steeds wel zo.

Ik hoor graag van jou wat te doen, groet Gabbetje

Geplaatst:

Kijk eens op je Medion driver disc ofzo , of je daar DirectX drivers vind.

Deze dan eens opnieuw installeren.

Anders de Windows Update site eens raadplegen om DirectX te (her)installeren ?

En kijk ook eens in de "geluidsconfiguratie" of daar het juiste geluidsapparaat gekozen is.

Ik moet nu weg , maar zal deze morgen wel kijken hoever je zit.

Kuoi

Geplaatst:

Hallo Kuoi, heb direct x drivers van internet gedownload en geinstalleerd. Het probleem blijft echter bestaan. In config geluiden/audioapp staat bij tab volume "geen audioapparatuur" en bij tab audio bij afspelen geluid/opname geluid/midi staat overal bij standaardapp een grijs vak en kan dus ook geen apparatuur uitzoeken (dit was steeds al zo)H

Hopelijk kun je me verder helpen, groet Gabbetje

---------- Post toegevoegd om 10:02 ---------- Vorige post was om 09:59 ----------

Ter aanvulling nog even heb everest home edition opgestart en multimedia aangeklikt bij aanklikken windows audio staat er geen apparaat beschreven maar bij aanklikken PCI/PnP audio wel daar staat intel 82801EB.... AC97 audio controller

Geplaatst:
Installeer deze audio drivber eens...

Realtek

Succes, Kuoi

Ik heb deze audio driver nogmaals geinstalleerd (vandaag ook al eerder geprobeerd) maar wederom zonder succes. Heb vandaag ook vanaf cdrom (medion applicatie cd van de pc) directX geprobeerd te installeren maar dat wil niet zegt dat er al een andere versie op de pc staat, maar waar? En hoe krijg ik die er af?

En waarom staat bij eigenschappen voor geluid dat er geen audio apparaat is (daar stond altijd mijn Xmod).

Ik hoop weer van je te horen, groet Gabbetje

Geplaatst:
Ik heb deze audio driver nogmaals geinstalleerd (vandaag ook al eerder geprobeerd) maar wederom zonder succes. Heb vandaag ook vanaf cdrom (medion applicatie cd van de pc) directX geprobeerd te installeren maar dat wil niet zegt dat er al een andere versie op de pc staat, maar waar? En hoe krijg ik die er af?

En waarom staat bij eigenschappen voor geluid dat er geen audio apparaat is (daar stond altijd mijn Xmod).

Ik hoop weer van je te horen, groet Gabbetje

Nog iets na opstarten everest en klikken op multimedia en dan op windows audio dan staat er bij mij in het rechterschermdeel helemaal niets, klopt dat wel?

Geplaatst:

Heb je geen driver-cd bij je Xmod gekregen?

Andersdit eens proberen...

Verwijder eens alles bij "besturing voor geluid ,spelletjes,..." (installatie ongedaan maken.

Start daarna de pc opnieuw op.

Installeer nu de Xmod drivers .

Kuoi

Geplaatst:
Heb je geen driver-cd bij je Xmod gekregen?

Andersdit eens proberen...

Verwijder eens alles bij "besturing voor geluid ,spelletjes,..." (installatie ongedaan maken.

Start daarna de pc opnieuw op.

Installeer nu de Xmod drivers .

Kuoi

Hallo Kuoi, ik heb alles verwijderd en daarna pc weer opgestart de hardware medis ac97 en usb audio worden herkend als nieuwe hardware en geinstalleerd. Maar alles blijft bij hetzelfde (geen geluid, zelfde foutmelding bij winamp, config zegt nog steeds geen audio app) dus kom nog niet verder, graag reactie, groet Gabbetje

N.B. Bij de creative xmod geen stuurprogramma''s/software nodig, aansluiten op usb-poort is voldoende, maar hoe dan ook ik krijg geen geluid meer uit mijn luidsprekers en in winamp kan ik geen mp3''s meer afdraaien krijg alleen de foutmelding

Geplaatst:

Klik eens op "Start" > "Uitvoeren" , en type daar "sndvol32.exe" (zonder quotes " ) en klik op "OK"

Klik in het volgende venster bovenaan op "opties" > "eigenschappen".

Wat staat daar bij "Mixerapparaat" , en kun je het daar wijzigen (op pijltje klikken rechts naast de naam van de hardware die nu gebruikt word (of net niet) ) ?

Kuoi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.