Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Klik eens op "Start" > "Uitvoeren" , en type daar "sndvol32.exe" (zonder quotes " ) en klik op "OK"

Klik in het volgende venster bovenaan op "opties" > "eigenschappen".

Wat staat daar bij "Mixerapparaat" , en kun je het daar wijzigen (op pijltje klikken rechts naast de naam van de hardware die nu gebruikt word (of net niet) ) ?

Kuoi

Hallo Kuoi, als ik dit commando uitvoer krijg ik melding dat er geen actief mixerapp beschikbaar is wel dat oik naar config kon gaan en daar naar hardware en daar heb ik op audiocodecs geklikt en in een vervolgscherm kon ik de codecs installeren en tot mijn verbazing staat de Xmod nu weer als audioapparaat beschikbaar in geluids en audioapp. ook op de menubalk beschik ik nu weer over luidsprekertje ...... en het aller aller voornaamste ik heb mijn geluid weer terug en daar ben ik zo blij om, ik wil je dan ook heel hartelijk bedanken voor de genomen moeite en gelukkig heb je me kunnen helpen nogmaals heel erg bedankt daarvoor, groet Gabbetje

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Aha , da's een pak van mijn hart.

Blij dat ik je op weg kon helpen.

Je mag het topic als "Opgelost" zetten hoor... zie de nieuwe knop ;-)

Nog veel luisterplezier , Kuoi

Geplaatst:
Aha , da's een pak van mijn hart.

Blij dat ik je op weg kon helpen.

Je mag het topic als "Opgelost" zetten hoor... zie de nieuwe knop ;-)

Nog veel luisterplezier , Kuoi

Ja, dank je wel zal ik zeker doen, groet Gabbetje

(nb heb topic op opgelost gezet)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.