Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn acer aspire 5310.

Eerder deze week was ik aan het werken op de laptop toen de batterij opeens enorm warm kreeg (lader zat in).

Ik sloot de computer af om de batterij te laten afkoelen.

Nadat hij volledig afgekoeld was, stak ik hem opnieuw aan met de de lader in maar de computer reageert niet meer op de lader.

De batterij al eens uitgehaald en opnieuw geplaatst maar dit heeft geen effect.

Is de batterij kapot of ligt het aan iets anders?

Bedankt om te lezen en te helpen!

Geplaatst:

Batterij mag in geen geval heel warm worden.

Dat u lader er nog in was heeft niks te maken met warm worden van batterij want het laden stopt als de batterij vol is en je kan gerust blijven werken met beiden.

Kan je uw laptop opstarten zonder batterij?

Als de laptop zo'n 2 jaar oud is dan kan het zijn dat de batterij aan het begeven is anders is er een technische fout.

Je kan batterij hier kopen:

batterij1

batterij2

Geplaatst:

Bedankt alvast voor de eerste reacties.

De laptop is in december 2 jaar. De laptop is momenteel plat dus ik kan hem niet meer aansteken.

En de batterij laadt niet meer op.

De batterijlader is maar een maand of 6 oud, is universele lader (originele lader spoorloos verdwenen) maar nooit problemen gehad voordien.

Geplaatst:

Ok, levert de adapter nog wel stroom? Zit er bijv. een ledje op dat (nu) niet meer brandt? Of kan je het voltage van de adapter doormeten?

Denk dat je aan een nieuwe adapter zit. Universeel is overigens niet de beste keuze!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.