Ga naar inhoud

error email

polleke2

Aanbevolen berichten

ik ben een week weggeweest pc uit

ik kom zaterdag terug pc aan maar kan geen emails meer ontvangen

geeft altijd een error terug heb al een systeem herstel gedaan maar helpt niet , op mijn webmail kan ik wel mijn emails zien ik ben al aan het zoeken van zaterdag geen oplossing gevonden, geeft altijd deze melding

De reactie van de server was een fout. Account: 'mail-in.freegates.be', Server: 'mail-in.freegates.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

waar zit de fout

bedankt voor de hulp:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan dat zal het niet liggen wandt ik heb deze email al jaren

als ik naar mijn email kijk zegt mijn anti virus AVG scan popscarlet

dus zal het dat niet zijn heb ik deze dan ook uitgebrobeerd toch bedankt hoor :ciao:

---------- Post toegevoegd om 09:26 ---------- Vorige post was om 09:22 ----------

Zo is het nu met pop.scarlet.be:ciao:

De reactie van de server was een fout. Account: 'pop.scarlet.be', Server: 'smtp.scarlet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

Link naar reactie
Delen op andere sites

is alledagen een ugrade en heb een systeem herstel gedaan en het is nog altijd zo

ja het zal zoeken zijn begrijp het ook niet ?

als ik naar scarlet ga op de webmail kan ik mijn email verzenden

naar mijn ander email adres van daar uit luk het wel dus van ene mail naar mijn eigen mail gaat wel

ja vind het maar he:ciao:

Emailadres wegens mogelijk spam verwijdert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is alledagen een ugrade en heb een systeem herstel gedaan en het is nog altijd zo ja het zal zoeken zijn begrijp het ook niet ?
Er is inderdaad alle dagen een update met nieuwe virusdefinities, maar pas is ook de versie van AVG gewijzigd van 8.5 naar 9.0 (een upgrade dus). Vraag was of je deze upgrade soms binnengehaald had de laatste dagen ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat hoor zou het van dat voorkomen denkt u

ik heb mijn email scanner al uit gezet hoor begrijp het zelf niet:ciao:

---------- Post toegevoegd om 13:09 ---------- Vorige post was om 13:08 ----------

ja hoor , zou het van dat voorkomen denkt u

ik heb mijn email scanner al uit gezet begrijp het zelf niet:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.