Ga naar inhoud

Teamspeak server Of Gameserver hosten op router!

libris

Aanbevolen berichten

Hey allemaal.

Ik heb een Experia Box van KPN... deze router geeft je de mogelijkheid om een FTP/Webserver te starten.. dat heb ik dus gedaan en dit werkt allemaal goed.;) nou vroeg ik me af of het mogelijk is om hier een game server of ts server op te draaien... een gameserver twijfel ik nog aan maar een ts server lijkt me wel moeten lukken want dit is niet zo zwaar... maar hoe wil ik dit doen want: hoe installeer ik ts ? ik heb geen remote desktop of iets.. het enigste wat ik heb is De instellingen pagina (192.168.2.1) en dan me FTP / webserver. In de router zelf zou ik niet weten hoe ik daar in moet komen om iets te installeren..

Een optie zou misschien zjin om eerst die ts op een andere pc te installeren en dan gewoon zo naar mijn FTP te kopieeren.. maar hoe start ik die teamspeak dan.. want dan moet het aangezet worden. zodar hij aan zou staan zou ik vanafmijn eigen pc via admin alleskunnen aanpassen.. maar dan is het punt hoe krijg ik dat aan. Ik weet niet of dit allemaal mogelijk is ofzo.. maar dit as gewoon mijn idee.. :twisted::twisted:

alvast bedankt voor reacties :thx:

ciao.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitleg hoe je teamspeak server kan starten:

http://forum.goteamspeak.com/showthread.php?t=1937

op de website van goteamspeak vind je alle benodigde downloads.

Voor gameservers heb ik nog niet meteen een handleiding gevonden voor windows maar die zijn vast te vinden

via hamachi kan je allesinds online game tegen elkaar, gebruikte ik zelf voor nfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien eerst even een vraag. Kan je het starten door een programma te openen gewoon? zoja, voeg het programa even toe aan de opstartlijst in windows (plaats een snelkoppeling naar programma in C:\Documents and Settings\Karel\Menu Start\Programma's\Opstarten

maar dan met de naam van uw account natuurlijk

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.