Ga naar inhoud

iTunes en msi

bromsnor

Aanbevolen berichten

Nadat ik mijn (werkende) i tunes had geupdated en deze opnieuw probeerde te starten kreeg ik de mededeling dat het installatiepakket iTunes.msi niet gevonden kon worden. heb gezocht op mijn PC maar inderdaad niets kunnen vinden. heb geprobeerd om iTunes te verwijderen en opnieuw te installeren, maar ook het verwijderten lukt niet want er komt een mededeling dat het bestand iTunes.msi niet gelezen kan worden.

Ik weet redelijk goed met computer om te gaan, maar dit probleem kan ik echt niet aan. Wie kan mij helpen?

P.S. heb iTunes 9 binnengehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is er iets mis gegaan.

Verwijdert de map itunes in c:\programma files.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Eventueel in veilig modus zonder netwerk.

Ook even kijken of iTnues in CTRL + DEL bevindt en desnoods processor stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.