Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een fanatiek gamer, maar sinds kort blokkeert mijn pc altijd wanneer ik aan het spelen ben.

Ik heb al verschillende anti virus programma's gebruikt, ze verwijderen alle trojan horse enzo, maar het blijkt niet te helpen.

Gewoon internet werkt, maar gamen niet...

Help me aub!

Geplaatst:

wat voor blokeren?

de boel loopt vast of je spel sluit af of je krijgt een foutcode?

durk:

ctrl+alt+del

en dan taakbeheer en dan kijken hoeveel processen je draaien hebt, en zeg me hoeveel programmas je draaien hebt?

mogelijk draait er iets op de achtergrond dat de boel laat vast lopen

Geplaatst:

Er komt geen foutmelding, en ik kan mijn muis niet bewegen.

Ik kan wel door de windows knop terug naar bureaublad, enzo daar ctrl alt del het spel afsluiten.

Edit:

Nadat ik het spel heb afgesloten draaiden er 62 processen.

Geplaatst:

u zou eens kunnen proberen om de drivers van de videokaart te updaten naar de laatste versie en om de pc eens te scannen op virus/spyware

u kunt ook het programma tune up utilleties eens proberen (is in onze downloadzone te downloaden via de voorpagina via meest gedownload)

scan dan ook eens een paar keer de pc met one click maintenaince totdat er geen fouten meer worden gevonden.

groeten

yannick

Geplaatst:

Sorry voor 3 posts achter elkaar, maar ik heb 1 click maintenance weer is laten scannen en hij vond weer 56 problemen.. 30min na alles was opgelost.

Is dit normaal??

Geplaatst:

hmm,

je lijkt servers te draaien... stop alle processen die je niet weet waarvan ze zijn :)

je zou er in de 30-40 moeten over hebben, zoals livecall, is van msn, als je niet belt via msn mag dit weg

Geplaatst:

ok :) mijn pc is precies helemaal kapot :( nu komt er 'sneeuw' op mijn scherm en daarna wordt het scherm gewoon zwart.. (alleen als ik aan het gamen ben, elk spel)

daar wat kan dit komen? virus?

kunnen jullie iets doen met zo'n hijack log?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.