Ga naar inhoud

windows mail

moniquep

Aanbevolen berichten

ik ben maar een beginneling...maar ik heb juist een nieuw computer gekregen.en ik heb de mail ingesteld.

Nu kan ik wel verzenden maar niet ontvangen...

hij vraagt steeds een gebruikersnaam en wachtwoord??????

Ik weet dit dus niet en heb nog nooit zoiets bij de andere computers hoeven in te vullen.

Hoe kan ik deze gebruikersnaam en wachtwoordvraag verwijderen?:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedere mail account heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Kijk eens in de papieren van je internet provider. Normaal staat dit daarop vermeld. Als nog je vorige computer hebt, kun je eventueel daar een export doen van je account in outlook express en dit importeren in in je windows mail. Er bestaan ook programmatjes om het paswoord achter de sterretjes te achterhalen. Google maar eens op Asterixkey

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

bedankt vor je reactie.

ik heb een gebruikersnaam en wachtwoord(is allemaal ingevuld bij het instellen van de mail) maar daar reageert de windowsmail bij verzending niet op.

ik heb alles precies overgenomen van mijn oude computer.

maar ik heb nog nooit bij verzenden een wachtwoord en gebruikersnaam gevraagd gekregen.

ik snap er niks van!

maar toch bedankt voor je reactie.

groetjes monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet echt duidelijk. In je eerste post, zeg je dat je kan verzenden, maar niet ontvangen...

Voor het verzenden is inderdaad geen wachtwoord vereist.

Heb je aangevinkt bij de instellingen dat het wachtwoord moet bewaard worden?

Bij welke provider ben je? Zijn de servers correct ingevuld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

nogmaauls bedankt voor je reactie.

ik zal het nog eens proberen:

heb een nieuwe computer gekocht..

heb de mail precies zo ingesteld als bij mijn vorige computer,inclusief wachtwoord en gebruikersnaam en onthouden hiervan.

verzenden gaat prima

maar als ik op ontvangen druk blijft ie steeds vragen naar gebruikersnaam en wachtwoord.

als ik deze alsnog invul,komt de vraag toch steeds terug?????

snappie?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vermoed ik toch dat je wachtwoord verkeerd is. Je kunt dit verifiëren door je mails op de vragen via webmail. Wanneer je daar in slaagt met dezelfde usernaam en paswoord, dan zijn we al zeker dat dit juist is. Over welke provider gaat het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.