Ga naar inhoud

altijd bezig

borreken

Aanbevolen berichten

is er geen gratis programma dat me steeds zegt welk programma echt iets aan het uivoeren is en bvb het verbruikspercentage geheugen en processor aangeeft ?

Mijn harde schijf is al een tijd aan het rammelen en ik zou direct willen zien welk programma er zo actief is.

danku:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Borreken

Rechtsklik op de taakbalk, en kies voor Taakbeheer.

Op het Tabblad Toepassingen kan je direct zien,

welke programma's er uitgevoerd worden.

Het volgende Tabblad geeft je inzicht,

op de Processen die op je PC actief zijn.

Om het CPU & Geheugengebruik te bekijken,

klik je op het Tabblad Prestaties.

Klik ook eens in de Menubalk op Opties & Beeld,

voor elk Tabblad worden hier verschillende opties getoond.

Als je nog wat dieper in je PC wilt graven,

dan kan je via de volgende link,

het Freeware programma Everest Home Edition downloaden.

Grootte 4081 kB

http://www.starfix.nl/getfile/everest_home.exe

Beste groetjes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het programma Everest geeft enkel informatie over de hardware in je systeem maar niet over het gebruik van geheugen en harde schijf.

In het Taakbeheer in het tabblad processen kan je extra kolommen laten tonen (via beeld - selecteer kolommen) met informatie over hoeveel geheugen elk process gebruikt (zowel ram als swap) en het aantal lees- en schrijfverrichtingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het programma Everest geeft enkel informatie over de hardware in je systeem maar niet over het gebruik van geheugen en harde schijf.

In het Taakbeheer in het tabblad processen kan je extra kolommen laten tonen (via beeld - selecteer kolommen) met informatie over hoeveel geheugen elk process gebruikt (zowel ram als swap) en het aantal lees- en schrijfverrichtingen.

hallo :D

Heb Everest toch maar geinstaleerd omdat ik het nog niet kende.

De optie extra komommen in taakbeheer had ik echter ook nog nooit gezien en dat is eigenlijk wat ik zocht :-)

:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.