Ga naar inhoud

opstarten van windows

embroiderit

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een BACKUP is in weze een copie maken van al uw belangrijke documenten en bestanden zoals foto's en tekstdocumenten.Deze BACKUP bewaart u dan op een EXTERN opslag medium zodanig dat als er ooit iets gebeurd met de pc of als u per ongeluk iets belangrijks wist dan kan u die BACKUP terug zetten en hebt u alle belangrijke zaken terug.;-)

Het zijn niet enkel de kinderen die snel klagen over een TRAAG systeem hoor,ik merk dat aan mezelf ook dat ik al eens durf zagen dat mijn PC te TRAAG is en ik heb dan een vrij snelle Qaudcore met alles er op en er aan.:D:pcguru:

Wat u ook nog eens kunt doen dat is een HijackThis logje maken en dit in het subforum Bestrijding spyware en virussen posten en de mensen daar er eens naar laten kijken want daar heb ik niet zo heel veel verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad twee copieën van alle belangrijke documenten edm op twee externe harde schijven (just in case). Maar op de pc is er dan dat hele stuk geheugen dat 'D' heet en backup achter heeft staan en waar nog 74% beschikbaar is... jammer van zoveel ongebruikte ruimte :)... Kan ik dat eigenlijk zomaar gebruiken en daar ook dingen opzetten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen hoor, daarvoor ben ik veel te leek in computers. Dat zat er gewoon van in het begin op. Gewoon een pc gekocht in de ALdi...

A ok ,dan moet u het zeker laten staan want dat is dan een herstel partitie van het fabriek uit.Daar staat namelijk uw backup van het ganse systeem op en de nodige instalatie bestanden voor als het ooit eens echt misloopt en u opnieuw moet instaleren via een recovery cd/dvd.

Hebt u die HijackThis log al eens gemaakt want het kan zijn dat er nog redelijk wat spyware en adware op uw pc staat waardoor hij ook erg vertraagd.

Als u die HijackThis log post doe dat dan in het juiste subforum ,dan krijgt u zeker wat dat betreft deskundig advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.