Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs nieuwe TV gekocht (32LG2100) waarbij ook USB ingang zit. (echter staat erbij geschreven SERVERS ONLY).

Indien ik de USB sick met, met films, hierin stop geeft deze

geen sigalering van herkenning.

Mijn vraag: wat moet ik aanschaffen om wel deze films

te kunnen bekijken op deze TV? . (Op PC USB gecheckt en werkt)

mvg, Bram (IT LEEK :-))

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo,

Niet nodig! De USB poort kan geactiveerd worden middels een firmware-downgrade.

Ik heb een Nederlandse beschrijving gemaakt, zodat iedereen kan profiteren van alle mogelijkheden van deze TV.

De Flash-file is gemaakt voor LG LH4000 TV's uit Europa, deze werkt echter ook op andere types zoals de 32LG2100.

Download de aangepaste Flash-file van 2shared - download LH4000_V3.15.00_EU_ALL_0.1.50.97_flash.zip

Scroll naar onderaan de pagina en druk op "click here" (kleine letterjes rechts).

Pak het gedownloade bestand uit met Winzip of Winrar.

Voer de volgende stappen uit:

1. Zet de "LG_DTV" map op een USB-stick (deze hoeft niet leeg te zijn).

2. Zet de TV aan en stop de USB-stick in de USB-poort van de TV.

3. Druk op "menu" en gebruik de pijltjes op de afstandsbediening om "options" te selecteren (nog nergens op drukken).

4. Als "options" geselecteerd staat, druk 7x achter elkaar op "FAV" (knopje rechtsonder).

5. De huidige firmware-versie zal nu getoond worden.

6. Druk op de "OK" knop op de TV (rechts aan de zijkant), een installatie van de "nieuwe" (Lees: betere) Firmware zal beginnen. Bij 100% zal de TV opnieuw opstarten.

7. Inloggen in het service-menu: Druk gelijktijdig op "OK" van de afstandsbediening en van de TV, gedurende 5 seconden. Het wachtwoord is 0000 (4x nul dus).

8. Gebruik de pijltjes op de afstandsbediening en ga naar "Tooloption 3", verander EMF(JPEG, MP3) van 0 naar 1 en verander DIVX van Off naar HD.

9. Druk op "Return/exit"

10. Klaar!

Dit is natuurlijk wel voor eigen risico, echter ikzelf heb geen enkel probleem ondervonden met deze methode (USB poort werkt prima!)

Veel succes hiermee!

Gr. Martijn

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.