Ga naar inhoud

office 2007 pro openen

bikefreakone

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb office 2007 pro gedownload via internet, dit heeft een paar weken gewerkt, maar opeens werkte dit niet meer. als ik nu vb word wil openen komt er op : windows installer : installatie voorbereiden. dan komt er op microsoft office porfessional 2007 wordt geconfigureerd en de benodigde gegevens worden verzameld. Zowel office, als de setup van office staan zowel op mijn harde schijf van de pc als de externe schijf.

dan komt er op in een kader : De funtie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschibaar is . Klik op OK om het openieuw te proberen of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met het installatiepakket ProPlusWW.msi

dan in de balk waarin ik kan kiezen : ofwel F:\MSOCache\All Users\{90120000-0011-0000-0000-0000000FF1CE}-F\

ofwel Microsoft Office Professional Plus 2007

Als ik dan bij 1 van de 2 op OK druk komt er op : Kan het pad microsoft office 2007 niet vinden . Controleer of u toegang hetb tot deze lokatie en probeer het opnieuw of zoek anar het installatiepakket ProPlusWW.msi in een map waaruit u het product kunt installeren.

De setup heb ik op mijn pc staan, maar als ik op bladeren druk en ik naar deze locatie ga, staat er bestand er niet.

Kan iemand mij helpen ?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke Windows je gebruikt , maar ik zou dus zoeken op je pc naar "ProPlusWW" (zonder quotes ") .

Bij XP doe je dat via ...

Start > Zoeken.

Als je de ProPlusWW.msi dan vind , bekijk je in welke wap dit staat ,en ga je bij de volgende opstart van Office ,wanneer het gevraagd word ,naar deze map.

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zoekt blijkbaar naar een cd-rom bestand op de H schijf.

Ik veronderstel dat dit de cd-rom drive is of DVD-rom , en dat de verkeerde installatie-cd in de drive zit.

Gebruik je dezelfde installatie cd als bij de oorspronkelijke installatie ?

Kuoi

Komt niet van op een cd , heb dit gedownload via internet ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.