Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

heb op mijn laptop een extern beeldscherm aangesloten dat vooral net na opstarten erg bibbert. Na verloop van tijd wordt dat minder. Ik zie in Windows dat ik de vernieuwingsfrequentie moet verhogen tot bij voorbeeld 75 herz. Maar Vista staat dat niet toe, 60 is de max. Heb stuurprogramma van grafische kaart geactualiseerd etc, maar verandandert niks. Heeft iemand een idee?

Nog een tweede vraag: als systeem uit slaapstand komt herkent laptop externe scherm niet en moet ik externe monitor weer als hoofdscherm aanduiden. Kan ik dat niet automatisch regelen?

Dank

Geplaatst:

Is dit een CRT of een TFT scherm?

Heb je de mogelijkheid om met een andere kabel te testen?

Kan je de refresh rate niet in de drivers aanpassen?

Want normaal is bij een TFT 60Hz genoeg en bij de meeste CRT's ook om het scherm niet te laten bibberen.

Is er iets dat het signaal kan storen? Een magnetisch voorwerp dicht bij de kabel?

En welke aansluiting gebruik je?

Geplaatst:

Dag

Het is een TFT LCD monitor. Samsung P2250. Als ik bij beeldschermeigenschappen, geavanceerd, beeldscherm aan klik heb ik geen andere optie dan 60 herz. Bij scherm staan telefoonlader en lamp. Ik gebruik een standaardkabel van scherm naar laptop, zo een waarbij je met schroeven kan vastdraaien.

Dank

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.