Ga naar inhoud

internet

agent53

Aanbevolen berichten

mag ik even geduld vragen voor steller v.d. vraag, gezien computerleek- dank U.

Heb de jongste tijd de grootste moeite om op internet te geraken.

Het blijkt dat de verbinding in orde is, dit volgens Belgacom.

Kan U nog enkele ideeën spuien terzake, dit gebeurde al door een paar p.c. vrienden , maar tot nog toe zonder resultaat.

Een pint ...is al van het minste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat u de modem al eens gereset hebt zo niet doe dit eens door een 10 tal seconden de stroom er af te halen,als deze dan naderhand terug opgestart is schakel dan uw pc in.

En zoals kuoi al heeft aangehaald scan eens op virussen en spyware,post ook eens een HijackThis logje in het daarvoor voorziene subforum.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dit hulp of sarcasme ?

Sorry voor de hulp.

Traag internet is in laat ons zeggen 70% van de gevallen Spyware of virus gebonden. ... vandaar mijn sarcasme.

Ik zal het anders formuleren :

TIP : volg deze link ... http://www.pc-helpforum.be/f163/hjt-logje-aanmaken-hoe-lees-het-9594/

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de hulp.

Traag internet is in laat ons zeggen 70% van de gevallen Spyware of virus gebonden. ... vandaar mijn sarcasme.

Ik zal het anders formuleren :

TIP : volg deze link ... http://www.pc-helpforum.be/f163/hjt-logje-aanmaken-hoe-lees-het-9594/

Kuoi

Dag iedereen,

Geen Spyware gevonden door virusscanner Avast en Spybot...

Voor de rest...

Hij heeft een B-box2 (Ik heb hem reeds geresed...nog steeds geen resultaat) en surft via zijn netwerkkabel. Tevens heeft hij het Internet Light abbonement van Belgacom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.