Ga naar inhoud

internet

agent53

Aanbevolen berichten

Wat is daar zo moeilijk aan om een HTJ te maken?

Dat avast en spybot niks vinden wil niet zeggen dat er geen is.

We weten nu dat je B-box2 hebt en dat je met met netwerkkabel verbonden ben.

Maar of je regelmatig (dus niet sarcasme) internet hebt is nog altijd voor ons een vraagteken.

Kan je van iemand anders een B-box2 lenen?

Kan u een screen maken van het volgende:

Typ in uitvoeren dit: cmd

Typ nu ipconfig /all

Kijk nu welke IP adres te hebt van je hebt dat seffens nodig.

Maak daar een screen van door op PRT SCR toets te klikken en plakken in tekenprogramma en dan opslaan als jpg en dan uploaden.

Typ nu dit: ping -t uw IP adres (bijvoorbeeld ping -t 192.168.2.2)

Laat dat een paar minuten doen.

Stoppen doe je met CTRL + C

Je ziet onderaan pakketten verzonden.

Hoeveel zijn er verloren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen,

Geen Spyware gevonden door virusscanner Avast en Spybot...

Voor de rest...

Hij heeft een B-box2 (Ik heb hem reeds geresed...nog steeds geen resultaat) en surft via zijn netwerkkabel. Tevens heeft hij het Internet Light abbonement van Belgacom.

kan het zijn dat u problemen hebt met cookies enzowe want je moet het meestal verwijderen en geschiedenis en mischien moet je opnieuw instaleren dat er iets is misgegaan en kijk is of je wel beveiligd bent dat andere mensen niet internetten op jou kosten mischien last van virus scannen enzowe....:viking:

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is daar zo moeilijk aan om een HTJ te maken?

Dat avast en spybot niks vinden wil niet zeggen dat er geen is.

We weten nu dat je B-box2 hebt en dat je met met netwerkkabel verbonden ben.

Maar of je regelmatig (dus niet sarcasme) internet hebt is nog altijd voor ons een vraagteken.

Kan je van iemand anders een B-box2 lenen?

Kan u een screen maken van het volgende:

Typ nu ipconfig /all

Kijk nu welke IP adres te hebt van je hebt dat seffens nodig.

Maak daar een screen van door op PRT SCR toets te klikken en plakken in tekenprogramma en dan opslaan als jpg en dan uploaden.

Typ nu dit: ping -t uw IP adres (bijvoorbeeld ping -t 192.168.2.2)

Laat dat een paar minuten doen.

Stoppen doe je met CTRL + C

Je ziet onderaan pakketten verzonden.

Hoeveel zijn er verloren?

Is reeds opgelost met het herinstalleren van IE8!

Er was dus niet mis met de modem en er waren ook geen virussen.

Toch ergert het mij dat er geen rekening word gehouden met de mensen op dit forum... Agent53 is een beginneling, het maken van een HTJ is voor deze mensen moeilijker dan jullie denken. Hopelijk houden jullie voor deze mensen daar volgende keer wel rekening mee.

Toch bedankt voor de moeite...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hitach ,

Het is in elk geval heel zeldzaam dat dit soort problemen zomaar opgelost word door een herinstallatie van IE8 !

Ik zei in mijn vorige berichten dat dit in 70% van de gevallen virus of spyware is , maar ik denk eerder dat het makkelijk 85% zal zijn.

Ik begrijp idd dat je een beetje geërgerd bent door sommige antwoorden in dit topic , maar ik denk eerlijk gezegd dat dit niet MIJN berichten zullen zijn.

Toen ik dus in mijn antwoord gewag maakte van Spyware , was dit dus zeker geen sarcasme.

Daarom dat ik de Topic starter vroeg om een HJT-logje te maken.

Dat dit niet evident is voor een pc-leek is me ook wel duidelijk , maar ik stuur altijd gewoon de link door die ik ook hier in dit topic heb gestuurd.

En ik zou (EN ZAL OOK IN DE TOEKOMST) agent53 zeker verder geholpen hebben met het maken van dit logje... en allicht zouden (en zullen) ook alle anderen dit doen.

Ik denk dat iedereen een beetje verrast was door het antwoord van Agent53 ivm dat sarcasme.

Wij zijn hier idd gewoon dat bij traag internet bijna onmiddellijk een HJT-logje word gevraagd daar dit meestal een spyware probleem is .

Kijk de topics maar na .

Hopelijk tot een volgend probleem , of toch liever niet , ... want ik hoop natuurlijk voor Agent53 dat hij nooit meer een pc-probleem heeft.

Kuoi

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

De leden van het PCH team doen altijd hun best om een procedure stap voor stap uit te leggen, eventueel met foto's erbij.

Als het dan nog niet duidelijk is, kunnen de mensen altijd bijkomende vragen stellen en desnoods leggen wij het dan nog eens uit in kleinere stapjes of met extra commentaar en afbeeldingen.

Aangezien het probleem opgelost is en we geen polemiek willen starten, sluiten we dit onderwerp af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.