Ga naar inhoud

telenet config.

Aanbevolen berichten

Hello -- Na ik een update van win 7 dacht ik eens slim te doen en downloade bij telenet een stukje software om het windows live mail progr. te configureren xD

Ik downloade de software -- maar zie wat het resultaat is op de bijgevoegde screen !!

Ik krijg dat ding dus ook niet open !!

Ps -- iemand een oplossing om opnieuw win mail te laten werken onder Win 7 want dat schijnt niet te werken :bawling:

Of een hint voor een goed en eenvoudig mail program -- geen smileys of andere dingen -- iets gelijk het vroegere outlook express !

Bedankt

Rob

post-673-1417703893,5036_thumb.jpg

aangepast door rob
correctie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De afbeelding is te klein om te kunnen lezen. Kan je een grotere plaatsen?

Win Live Mail en dat stukje software van telenet verwijderen en dan het register opruimen.

http://www.pc-helpforum.be/f209/het-register-opschonen-met-ccleaner-17396/

Win Live Mail opnieuw installeren zonder die telenet software en handmatig de configuratie doen.

Alternatieve gratis mail programma's zijn Thunderbird en Incredimail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geinfecteeerde bestand staat (stond) in een tijdelijke map. Dit is waarschijnlijk een overblijfsel van de (een?) installatieprocedure en mag eigenlijk verdwijnen.

Als enkel dit bestand een viruswaarschuwing geeft, laat het gewoon in de kluis zetten en maak je er verder geen zorgen om.

Als je Win Live Mail goed geconfigureerd is en naar behoren werkt, hoef je geen herinstallatie te doen maar het register mag je wel opruimen en regelmatig (maandelijks) herhalen.

Ook een schijfopruiming (verwijderen van tijdelijke en verouderde bestanden en snelkoppelingen) kan je doen met CCleaner. Daarvoor selecteer je het bovenste icoon (cleaner) in de linker kolom, dan analyseer, schoonmaken en bevestigen om de bestanden definitief te verwijderen. Ok dit mag je maandelijks herhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.