Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ciao

ik kan al een ruime tijd windows live messenger

niet meer openen

ik krijg steeds de melding

aanmelden bij windows live messenger niet mogelijk

omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is

er is ook een foutcode 8000401a

dat is nu ongeveer een 3 maand :s

heeft iemand raad

grt mojito

Geplaatst:

mijn antivirus is avast

maar die had ik voor mijn probleem ook

en dan ging het wel

grt mojito

---------- Post toegevoegd om 13:24 ---------- Vorige post was om 13:21 ----------

euh als ik hier af en toe een foutje maak

mijn exuses hé

alles nieuw voor mij

grt mojito

Geplaatst:

nog eens geprobeerd

en als dan om meer uitleg vraag krijg ik dit

VorigeVorigeVolgendeVolgende

AfdrukkenAfdrukken

Welkom bij de Help van Windows Live Messenger

25 augustus 2009 - Installeer de meest recente versie van Messenger.

Installeer de meest recente versie van Messenger. De nieuwe versie bevat beveiligingsupdates die ervoor zorgen dat u en uw vrienden veilig kunnen chatten.

Met ingang van 15 september 2009 moet de meest recente versie van Messenger op de computer geïnstalleerd zijn om de Messenger-service te kunnen blijven gebruiken. De meest recente versie van Messenger kan op de website van Windows Live Messenger worden gedownload.

De lijst aan de linkerkant bevat de meest gestelde vragen. Als u niet ziet staan wat u zoekt, klikt u op Inhoudsopgave voor een complete lijst met onderwerpen. U kunt ook het vak Zoeken naar gebruiken om naar antwoorden te zoeken.

Tips voor zoeken in Help:

* Beperk het aantal woorden dat u in het zoekvak typt.

* Zorg ervoor dat alle zoektermen juist zijn gespeld.

Als u geen informatie kunt vinden om uw probleem op te lossen, kunt u een verzoek verzenden naar Microsoft Ondersteuning door te klikken op de link Meer Help. U vindt deze link rechtsonder in ieder Help-onderwerp.

Kunt u niet de hulp vinden die u zoekt?

U kunt een verzoek om meer ondersteuning verzenden door op een van de onderwerpen in het linkerdeelvenster te klikken en vervolgens op Meer Help te klikken in de rechterbenedenhoek van het onderwerp.

Feedback

Als u ons wilt laten weten wat u van een Help-onderwerp vindt, klikt u op een van de emoticons Vindt u dit een nuttig onderwerp? naast Vindt u dit een nuttig onderwerp? onder aan het onderwerp. Typ uw feedback en klik op Verzenden.

Geplaatst:

Hallo mojito

Dit zou een oplossing voor het probleem kunnen zijn.

Je zal daarvoor uit het register een sleutel moeten weghalen.

Voor je dit gaat doen, raad ik je aan, om eerst een Back-Up,

van het Register te maken.

Je kan dit doen met het Freeware programma,

dat je via de volgende link kan downloaden.

http://www.derfisch.de/lars/erunt-setup.exe

Doe dit:

Windowstoets + R .

Typ in het tekstvak Uitvoeren: Regedit en druk op Enter.

Het register word geopend, maak het venster schermvullend,

dan heb je er een betere kijk op.

Klik op het + teken voor de sleutel: HKEY_CLASSES_ROOT

Scroll naar beneden en zoek het woord: AppID ,klik hier ook weer op + .

Zoek nu de volgende tekenreeks: {380689D0-AFAA-47E6-B80E-A33436FE314B}

Deze moet je verwijderen.

Verzuim zeker niet, om eerst een Back-Up van het register te maken.

Om die tekenreeks te verwijderen klik je er eerst op,

zodat het zeker is dat hij alleen gemarkeerd staat.

Vervolgens rechtsklik je erop en kies voor Verwijderen.

Bevestig door op Ja te klikken.

Als het goed is, zou je nu weer kunnen Aanmelden.

Veel succes

Angel

Geplaatst:

Hallo Mojito

AppID moet in die lijst voorkomen.

Zoek nog eens heel goed in de lijst.

Je moet meer naar beneden scrollen.

(Heel goed van jou overigens dat je die woordjes meegedeeld hebt)

Als je verder naar beneden gaat zoeken,

zul je zien dat er in de lijst opnieuw met A begonnen word.

Daarin moet je verder zoeken naar AppID .

Graag een reactie.

Beste groetjes

Angel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.