Ga naar inhoud

Probleem transactiebeveiliging Norton360


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heeft iemand een oplossing om de Norton 360 Transactiebeveiliging te activeren ?

Na de installatie blijft deze beveiliging op rood staan, de optie Verhelpen heeft geen effect, ook het aanvinken van de Transactiebeveiliging in het menu Instellingen werkt ook niet.

Het lijkt erop dat de activatie door Norton 360 blijkbaar niet opgeslagen wordt of kan worden. Is dit een bug in Norton 360 of heeft het met iets anders te maken ?

Geplaatst:

ik vermoed dat er een foutje tijdens de installatie is gebeurd. U kan proberen norton 360 te verwijderen en erna opnieuw te installeren

dit kreeg ik als antwoord van een medewerker bij Symantec, dus je kan het even proberen !

mvg Karel

  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem. De online ondersteuning van Symantec adviseerde ook om 360 opnieuw te installeren. Dit heeft echter niet mogen baten.

Wellicht nog andere suggesties?

Geplaatst:

alles volledig verwijderd? dus ook de mappen die achterbleven in documents en setting/program files?

als je deze niet weg doet (als ze bestaan) heb je kans dat de fout blijft bestaan.

weet niet zeker of dit soort mappen achter blijven want ik heb het programma 360 nog nooit gebruikt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.