Ga naar inhoud

DVD aansluiten op pc

zakaria

Aanbevolen berichten

Even zien of ik de vraag gesnapt heb.

Je hebt een dvd-recorder met harde schijf waarop je tv-programma's hebt opgenomen en nu wil je die aansluiten op je laptop om die opgenomen programma's te bewerken.

bijna

ik ga een dvd kopen maar wou vragen of het kan

opgenomen tv programmas bewerken op de computer

(en is het mogelijk om op usb op te nemen)

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem nog niet gekocht hebt, zou ik deze vragen stellen aan de verkoper.

Eventueel eerst een lijstje maken met zaken die voor jou belangrijk zijn en dingen die het toestel zeken moet kunnen (zoals bvb opgenomen bestanden op een usb stick overzetten of aansluiten op een pc) en dit aan de verkoper voorleggen.

Om aan te sluiten op je pc moet de pc deze mogelijkheden ook ondersteunen, vooral de aansluitingen op de grafische kaart zijn hiervoor van cruciaal belang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem nog niet gekocht hebt, zou ik deze vragen stellen aan de verkoper.

Eventueel eerst een lijstje maken met zaken die voor jou belangrijk zijn en dingen die het toestel zeken moet kunnen (zoals bvb opgenomen bestanden op een usb stick overzetten of aansluiten op een pc) en dit aan de verkoper voorleggen.

Om aan te sluiten op je pc moet de pc deze mogelijkheden ook ondersteunen, vooral de aansluitingen op de grafische kaart zijn hiervoor van cruciaal belang.

maar kan ik dan zo niet bv opnemen op usb en dan via de pc bewerken

of de harde schijf van de dvd aansluiten met hdmi kabel op de pc en dan bewerken

maar alvast bedankt voor je reactie zal er zeker aan denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.