Ga naar inhoud

internet&network

mummy

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo ik ben hier terug... ik heb de word viewer 2003 set up+KB934736(SP3)+KB943992+KB950625+KB956366+KB969614 geïnstalleerd.

Ontbreekt mij nog een update van die viewer?

Kan ik nu veilig proberen de bijlages (fotookes klein bestand) te openen?

Mummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bawling: Ik heb het intussen geprobeerd,ik krijg de bijlages niet open.

+

:bawling:minimum besturingssysteem voor internet explorer 8 is windowsserver 2003

+

:bawling:dochter heeft besturingssysteem vista, en heeft bijlages gesafed als word 93-2007 (omdat ze weet dat vista software problemen geeft) en weet dat mijn pc enkel .doc kan openen.

Mummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik ben hier terug,ik hoop dat ik niet wordt uitgelogd.

Heb dus gedaan wat U mij gevraagd hebt en heb 2 DOC gevonden beiden gekoppeld aan Word (denk ik) want er staat 'openen met W Microsoft Word for Windows'.

Ik heb gisteren ook aan iemand gevraagd me 2 fotookes door te sturen (teneinde te weten of het probleem zich enkel in word voordoet).

Een fotooke .pdf(48KB) kreeg mijn pc niet open in een bijlage e-mail.

Een fotooke .jpg(22KB) kreeg mijn pc wel open ('t is te zeggen het zat geplakt in de mail zelf).

Misschien kan U deze bijkomende info gebruiken om mijn problemen op te lossen.

Groeten

Mummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ref uw uitleg qua 'reader for pdf'...

Heb net zoals U me leerde... of DOC gekoppeld zat aan W Microsoft Word for Windows...

toen ook nagekeken (gezien mijn pc wel fotooke .jpg kon openen doch niet fotooke

.pdf in bijlage e-mail)...of JPG en PDF gekoppeld zaten...en ze zijn het beiden...

qua PDF gekoppeld aan Adobe Acrobat 7.0

en qua die Acrobat 7.0 heb ik mij intussen 'blauw gezocht' (o.a. via uw link klik hier)

om een security update 7.1.0 te downloaden en ik slaag daar niet in...:pcguru: Groetjes van mummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.